اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افتتاح ۲۶ طرح هفته دولت در قروه

فرماندار قروه گفت: امسال در هفته دولت ۲۶ طرح در بخش‌های کشاورزی، عمرانی، رفاهی و... به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ۲۶ طرح هفته دولت در قروه

حسین الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: به منظور توزیع سوخت خودرو، شرکت نفت یک باب جایگاه عرضه بنزین در بلوار امام علی(ع )در قروه را افتتاح می‌کند.

وی در ادامه اظهار داشت: ۱۵ هزار متر شبکه اصلاح برق فشار ضعیف هوایی در روستای مالوجه و برق‌رسانی به شهرک تعمیرکاران در خروجی قروه توسط شرکت توزیع برق شهرستان در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

الماسی تصریح کرد: بهره‌برداری از جاده دو بانده قروه به سریش آباد، افتتاح و بهسازی جاده روستاهای پیرباباعلی، جامه شوران و تازه آباد و پل روگذر در این روستا از طرح‌های مورد بهره‌برداری اداره راهداری در هفته دولت است.

فرماندار قروه اذعان داشت: طرح بهسازی و جدول‌گذاری معابر عمومی در روستاهای قزلجکند، سنگین آباد، ویهج، اسلام آباد و قصلان توسط بخشداری و بنیاد مسکن قروه در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های جهاد کشاورزی قروه افزود: ۵ گلخانه در روستاهای وینسار، نارنجک، دیوزند و سنگین آباد و دو سردخانه نیز در سطح شهرستان توسط جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار قروه با اشاره به دیگر طرح‌های مورد افتتاح در هفته دولت در این شهرستان تصریح کرد: به نمایندگی از ۱۰ واحد تولیدی صنعتی،گازرسانی به شرکت زاگرس پلاست توسط شرکت گاز قروه انجام خواهد شد.

الماسی ادامه داد: ۳ بند آبخوانداری و آبخیزداری در روستای چمقلو و جامه شوران توسط اداره منابع طبیعی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار قروه افزود: کلنگ‌زنی عملیات اجرایی سایت اداری شرکت فولاد زاگرس در روستای شیخ تقه و افتتاح پروژه کنسانتره آهن توسط اداره صمت افتتاح خواهد شد همچنین افتتاح فاز دوم شرکت معدن طلای زرکوه در روستای بهارلو نیز در هفته دولت خواهد بود.

به گفته فرماندار قروه، از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا در این شهرستان است که با حضور مسئولان قروه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول