اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

لیگ بسکتبال با ویلچر بدون معرفی برترین ها پایان یافت

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: پرونده لیگ سال ۹۸ را بدون معرفی تیم‌های برتر به پایان رساندیم و آغاز فصل جدید هم بستگی به شرایط بیماری کرونا دارد.

لیگ بسکتبال با ویلچر بدون معرفی برترین ها پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد آگین با اشاره به اینکه لیگ سال ۹۸ به دلیل شیوع کرونا نا تمام ماند، اظهار داشت: صبر کردیم تا اگر شرایط بهبود پیدا کند، بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم. متاسفانه وضعیت مناسب نشد و پرونده این دوره بسته شد. جلسه‌ای را در همین زمینه با حضور معاون فنی فدراسیون، نمایندگان باشگاه‌ها ‌و دیگر مسئولین انجمن برگزار کردیم. پس از بررسی نظرات ارائه شده و باتوجه به اینکه مسابقات ما به صورت پلی‌آف برگزار شده بود، پرونده لیگ سال قبل را بدون معرفی تیم‌های برتر به پایان رساندیم. نتیجه جلسه نیز به صورت رسمی و کتبا به باشگاه‌ها و هیئت‌های استانی مربوطه اعلام شد.

وی تاکید کرد: در سال جاری اگر شرایط کرونا به همین روال باقی بماند هیچ یک از انجمن‌ها، به دلیل حفظ سلامتی ورزشکاران، رویدادی برگزار نخواهند کرد. همه منتظر بهبود شرایط به لحاظ این بیماری هستیم.

آگین که با روابط عمومی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین صحبت می‌کرد، خاطرنشان ساخت: روند کاری ما برای لیگ و تیم ملی تحت تاثیر بیماری کرونا قرار دارد و برنامه‌ریزی هایمان به تعویق افتاده است. اگر این بیماری به پایان برسد و سلامتی ورزشکاران و جامعه مانند گذشته تامین باشد، مسابقات لیگ، جام حذفی بانوان و مردان و نیز مسابقات بسکتبال ۳ نفره را برگزار خواهیم کرد. امیدوارم که شرایط و فضا برای تمرین ملی‌پوشان در تمام رشته‌ها مهیا شود چرا که مدت زمان زیادی است که ورزشکاران از اردوها به دلیل کرونا دور مانده‌اند و از آمادگی جسمانی ایده‌آل خود فاصله گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول