اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سراج: نمی‌گویم برخی بازیکنان نفت آبادان خیانت کردند/ چند بازیکن را به زور به تبریز آوردیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:نمی‌گویم برخی بازیکنان خیانت کردند اما تمام تلاش‌شان را نکردند و اگر آنها بیشتر تلاش می‌کردند می‌توانستیم موفق شویم.

سراج: نمی‌گویم برخی بازیکنان نفت آبادان خیانت کردند/ چند بازیکن را به زور به تبریز آوردیم

به گزارش  خبرگزاری فارس از تبریز، بهنام سراج بعد از شکست یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت: به مردم آذربایجان تبریک می‌گویم. تیم ماشین سازی هم برای برد تلاش کرد و برد. مبارک‌شان باشد. آنها خیلی بهتر از ما بازی کردند و پیروز شدند. ما تلاش کردیم بازی جوانمردانه‌ای انجام بدهیم و نتیجه‌ در زمین مسابقه رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما انگیزه لازم را برای این مسابقه نداشتند زیرا جایگاه تیم ما در جدول تثبیت شده بود. در این هفته آخر ما درگیر مسایل فنی نبودیم و بیشتر درگیر مسایل روحی و روانی بودیم. چند بازیکن را به زور به این سفر اوردیم آنها به بهانه‌های مختلف می‌خواستند از این سفر در بروند! من گزارش این مساله را به باشگاه خواهم داد .

سراج تصریح کرد: به مردم آبادان می‌گویم تا زمانی که اینجا هستم حتی اگر چند ساعت دیگر باشد اجازه نمی‌دهم کسی پول مفت از آبادان به شهرهای دیگر ببرد. بازیکن تیم باید به شهر و تیمش تعصب داشته باشد.  گزارش این مسایل انضباطی را به باشگاه ارایه خواهم کرد. 40 درصد از پول بازیکنان باقی مانده است.

سراج تصریح کرد: نمی‌گویم برخی بازیکنان خیانت کردند اما تمام تلاش‌شان را نکردند و اگر آنها بیشتر تلاش می‌کردند می‌توانستیم موفق شویم.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول