اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رضایی: لیگ سختی داشتیم/فعلا کیف قهرمانی را می‌بریم!

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: امسال لیگ سختی داشتیم و طولانی بودن آن از نظر ذهنی همه را بهم ریخته بود.

رضایی: لیگ سختی داشتیم/فعلا کیف قهرمانی را می‌بریم!

عاطفه رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قهرمانی تیمش در لیگ فوتسال بانوان با برتری مقابل سایپا اظهار داشت: سایپا برای برد آمده بود. دقایق ابتدایی بازی واقعا سخت بود و فکر نمی‌کنم تا به حال چنین فشاری را تحمل کرده باشیم. 2 گل کاری نداشت که سایپا بخواهد جبران کند.

وی افزود: ما به بازیکنان گفته بودیم روی برد دور رفت حساب نکنند. 10 دقیقه اول بازی سایپا واقعا به ما فشار آورد و سیستم ما بهم ریخته بود اما وقتی پاورپلی بازی کرد ما توانستیم توپ‌ربایی کرده و 3 گل بزنیم. فکر می‌کنم اگر سایپا کار دیگری انجام می‌داد موفق‌تر بود چون ما روی پاورپلی خیلی کار کرده بودیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره مسابقات لیگ و طولانی شدن آن عنوان کرد: دقیقا لیگ یکسال طول کشید. از نظر ذهنی همه خسته بودند و خیلی‌ها هم موافق برگزاری ادامه لیگ نبودند اما باشگاه ما هزینه کرده بود و باید نتیجه آن را می‌دید. ما پای حرف‌مان برای برگزاری لیگ ایستادیم و سازمان لیگ هم در نهایت موافقت خود را اعلام کرد که مسابقات برگزار شود.

رضایی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا مسئولان باشگاه مس با قهرمانی شما سال آینده هم تیمداری خواهند کرد، گفت: الان خسته هستیم و کیف قهرمانی را می‌بریم به همین دلیل فعلا به سال بعد فکر نمی‌کنیم.

وی درباره کیفیت لیگ امسال، اظهار داشت: امسال کیفیت لیگ بالا بود و با برگزاری پلی‌آف فشار هم بیشتر شد هرچند ویروس کرونا انگیزه‌ها را کم کرده بود اما 4 تیم حاضر در پلی‌آف سطح بسیار بالایی داشتند. البته برای سال آینده پلی‌آف برگزار نخواهد شد.

سرمربی مس در خصوص پاداش قهرمانی، یادآور شد: باشگاه قول پاداش ویژه را داده که نمی‌دانیم چیست اما مسئولان پاداش 3 بازی قبل را که برده بودیم پرداخت کردند و قراردادها هم تسویه شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول