اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افتتاح و کلنگ‌زنی 2474 پروژه در آذربایجان‌شرقی همزمان با هفته دولت

استاندار آذربایجان‌شرقی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 2 هزار و 474 پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته دولت، امسال متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 2474 پروژه در آذربایجان‌شرقی همزمان با هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت امسال 2433 پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی با صرف اعتباری بالغ بر 1900 میلیارد تومان در سطح استان افتتاح خواهد شد.
 
وی افزود: عملیات اجرایی 41 پروژه نیز در این هفته آغاز خواهد شد که میزان اعتبار پیش‌بینی ‌شده برای آنها 77 میلیارد تومان است.
 
پورمحمدی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این تعداد پروژه در شرایط کنونی که دولت با محدودیت‌های شدید مالی مواجه است، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی و حاکی از حرکت رو به رشد کشور به‌رغم تحریم‌ها و فشارهای خارجی است.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دولت امسال متفاوت از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، افتتاح پروژه‌ها در سطح استان تا حد امکان از طریق ویدئوکنفرانس انجام خواهد شد.
 
وی افزود: در صورت برگزاری برنامه‌ها به صورت فیزیکی، حضور حداقل افراد و رعایت موازین بهداشتی به‌صورت جدی در دستور کار دستگاه‌های مسوول قرار گیرد.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین هفته دولت را فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم دانست و متذکر شد: بر این اساس در طول هفته دولت، معاونان استاندار، فرمانداران و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی با حضور در برنامه‌های صدا و سیما به تشریح اقدامات و دستاوردهای دولت خواهند پرداخت.
 
وی از رسانه‌های مکتوب و مجازی استان نیز خواست تا در فرصت هفته دولت، امکان ارائه گزارش اقدامات و تلاش‌های دستگاه‌های دولتی در خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات جامعه را فراهم کنند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول