اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

وکیل سویسی تراکتور را در پرونده فورچونه ناکام کرد/ ارسال مستندات باشگاه تبریزی به دادگاه CAS

باشگاه تراکتور پس از دریافت گراندز رای مستندات خود را در پرونده فورچونه به دادگاه CAS ارسال می کند.

وکیل سویسی تراکتور را در پرونده فورچونه ناکام کرد/ ارسال مستندات باشگاه تبریزی به دادگاه CAS

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کمیته وضعیت فیفا باشگاه تراکتور را به پرداخت مبلغ یک میلیون و 100 هزار یورو در پرونده کوین فورچونه محکوم کرد و نکته عجیب این است که وکیل مهاجم سابق و جزایر مارتینیکی تراکتور لودویک ده لیشات است که وکیل فدراسیون فوتبال ایران در پرونده مارک ویلموتس بود و در نهایت دفاعیه وی مانع از صدور حکم پرداخت غرامت بیش از شش میلیون یورو علیه فدراسیون در این پرونده نشد.

حکم پرونده فورچونه به باشگاه تراکتور ابلاغ شده اما مدیران این باشگاه اعتقاد دارند با توجه به اینکه وی تا زمان حضورش در ایران تمام مبلغ قراردادش را دریافت کرده و خودش خواستار جدایی از این تیم شده است صدور چنین حکمی غیرمنطقی و عجیب است.

برهمین اساس باشگاه تراکتور پس از دریافت گراندز رای به دادگاه CAS شکایت خواهد کرد و با توجه به مستندات این پرونده امید زیادی به تغییر رای و کاهش مبلغ دارد. فیفا حدود یک ماه قبل این رای را انشا کرده و فورچونه پس از جدایی از تراکتور، سه هفته قبل به تیم اوسر فرانسه پیوست.

فیفا برای دو سال آینده هم علیه تراکتور رای داده درحالیکه مسئولان این باشگاه اعتقاد دارند فورچونه با پیوستن به تیم جدیدش نباید مبلغ قرارداد سال آینده اش را دریافت کند. به همین دلیل تراکتوری ها انتظار دارند دادگاه بین المللی ورزش با توجه به مستندات شان مبلغ رای را به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول