اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

دبیر: آمادگی برگزاری مسابقات کشتی را داریم

رئیس فدراسیون گفت: الان کشتی مثل موسیقی زیرزمینی شده و نمی‌توانیم جلوی قهرمان‌ها را بگیریم که ورزش نکنند.

دبیر: آمادگی برگزاری مسابقات کشتی را داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا دبیر در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی اظهار داشت: مهم این است بنده لیگ را باور دارم، از باشگاه که سال گذشته در لیگ شرکت کردند تشکر می‌کنم.

وی افزود: می گویند ۱۰۰ هزار کشتی گیر داشتند، بله سرتان کلاه می‌گذاشتند فوتبالیست را بیمه کشتی می‌کردند. کشتی در جویبار هم حضور ندارد و به روستا رفته است. کشتی دوباره به دهه ۶۰ باز می‌گردد.

 خاطرنشان کرد: قرار نیست قهرمانان کشتی بگیرند. هرکسی خواست در لیگ حضور پیدا کند. وقتی صدا و سیما کشتی را پخش می‌کند به خانه های مردم می‌رود و بچه حضور پیدا می‌کنند. تا روزی که در کشتی هستم می‌گویم همه بدانند، با این حساب که جلو می‌رویم و با وجود کرونا بچه‌های ۱۰ ساله که باید به کشتی می‌آمدند، نمی‌توانند در باشگاه‌ها حاضر شوند.

وی گفت: این فضا بیماری از جنگ برای ورزش بدتر است. من با دکتر نمکی در خصوص این موضوع ها صحبت کردم.

دبیر در خصوص لیگ گفت: ما سازمان لیگ را تشکیل دادیم. انصافا من خیلی از نصیرزاده راضی هستم او کارها خوب بلد است و واقعا زحمت می‌کشند. بعضی از رسانه‌ها می‌نویسند جان انسان‌ها مهم است، بله درست است. ما نمی‌توانیم نظارت کنیم، نمی‌توانیم جلوی قهرمان‌ها را بگیریم که ورزش نکنند. الان کشتی مثل موسیقی زیرزمینی شده است. بگذاریم شرایط را کنترل کنیم و بر قهرمان‌ها نظارت کنیم. فوتبال در اوایل برگزاری چندین نفر به بیماری مبتلا شدند ولی بعد از آن هیچ کس مشکلی برایشان پیش نمی‌آمد.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: من به سه علت دوست دارم لیگ برگزار شود یک کشتی به خانه مردم برود، دوم لیگ کمک می‌کند به آمادگی کشتی‌گیران، سومین علت بحث معیشت است.

وی تاکید کرد: احتمال دارد سطح کیفی لیگ پایین باشد و باید حواسمان باشد. می‌توانیم مسابقات دو دقیقه و نیم برگزار کنیم. 

دبیر گفت: ما آماده برگزاری لیگ و اردوهای تیم ملی هستیم. دیگر مشکلاتی پیش بیاید گردن آنهایی که مجوز می‌دهند. ما گفته‌ایم مسابقات را به صورت متمرکز برگزار کنیم. حتی آمادگی آن را داریم مسابقات را در فضای باز برگزار کنیم. من از وزارت ورزش خواهش می‌کنم کنار ما باشند، همانطور که برای فوتبال سنگ تمام گذاشتند و مجوز گرفتند، به کشتی هم کمک کنید و بگذارید ستاد کرونا بگوید نه.

رئیس فدراسیون کشتی عنوان کرد: بعد از المپیک و جهانی، لیگ مهمترین مسابقات ما است. ببینید حسن یزدانی در مسابقات سال گذاشته چقدر درآمد داشته و در لیگ چقدر؟ بیشتر از پنج برابر درآمد داشته است. اگر همه باهم باشیم و ما باشیم می‌توانیم به کشتی کمک کنیم. لطفا کمک کنید و وسط لیگ قهر نکنید برای کشتی بایستیم اگر هم به ما ظلم شد، بمانیم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول