اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 26 هزار سبد غذایی با اجرای طرح رزمایش همدلی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از توزیع 26 هزار سبد غذایی با اجرای طرح رزمایش همدلی خبر داد.

توزیع 26 هزار سبد غذایی با اجرای طرح رزمایش همدلی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از ویروس منحوس کرونا و به منظور حفظ سلامتی مددجویان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت برنامه توزیع به صورت تدریجی و با زمان‌بندی مناسب و متناسب با شرایط و وضعیت شهرستان‌های تابعه صورت می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه کالای معیشتی برای همه مددجویان تحت حمایت این نهاد مقدس تهیه و مطابق برنامه زمان‌بندی توزیع می‌شود، گفت: انتظار می‌رود خانواده‌ها تحت حمایت از هرگونه مراجعه به دفاتر کمیته امداد خودداری و مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد نیز بر اساس جدول زمانی که از طریق دفاتر کمیته امداد و مددکاران به خانواده اعلام می شود صورت گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از مردم خیر و نیک اندیش استان خواست تا در مرحله دوم رزمایش همدلی که با شعار «از کار یکدیگر گره گشایی کنیم» آغاز شده است بار دیگر  مساعدت‌های خود را به این نهاد از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۴*۰۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌ حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی واریز و تقدیم کنند.

وی در ادامه از پرداخت تسهیلات به مددجویان زنجانی خبر داد و گفت: بر اساس آمارهای موجود یک هزار و ۳۰۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال، مسکن و ودیعه مسکن از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و اقشار نیازمند از ابتدای سال‌جاری تاکنون پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و مشکلات ناشی از این بیماری بر کسب و کارها و معیشت مردم گفت: به منظور کمک به رفع نیازهای ضروری خانواده‌های مددجو و جبران هزینه‌های ناشی از اثرات این ویروس منحوس ۹۰۴ فقره از مجموع تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی صندوق امداد ولایت از ابتدای سال‌جاری در قالب وام کارگشایی  به میزان بیش از 4 میلیارد و ۳۳۹ میلیون تومان به خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار آسیب‌پذیر پرداخت شده است.

صفری از پرداخت ۲۷۴ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه مسکن  برای کمک به تهیه، تکمیل، تعمیر، بهسازی و احداث مسکن ۲۰۷ مددجو و تأمین ودیعه مسکن ۶۷ خانواده تحت حمایت فاقد مسکن و مستأجر از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد وگفت: برای این منظور بیش از 2  میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول