اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

حفظ آمادگی ورزشکاران ناشنوا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و المپیک 2021

سرپرست دبیری فدراسیون ورزشهای ناشنوایان طی بخشنامه ای به انجمن های ورزشی، خواستار حفظ آمادگی ورزشکاران ناشنوا جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی های المپیک 2021 شد.

حفظ آمادگی ورزشکاران ناشنوا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و المپیک 2021

به گزارش خبرگزاری فارس، پژمان معتمدی در خصوص حفظ آمادگی ورزشکاران ناشنوا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و المپیک 2021 اظهار داشت: با عنایت به فراگیری و همه گیری ویروس کرونا و عدم پیش بینی زمان مناسب برای شروع فعالیت های ورزشی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و اهمیت آمادگی ورزشکاران ناشنوا جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی های المپیک سال 2021 ، از مسئولین انجمن های ورزشی ناشنوایان درخواست شد برنامه ریزی هایی برای ورزشکاران ملی پوش در نظر گرفته و اقدامات و گزارش های مربوطه را برای فدراسیون ارسال کنند.

وی افزود: در این راستا تدوین برنامه تمرینی تکنیکی و بدنسازی انفرادی توسط سرمربی و متخصص بدنساز بر اساس سطح آمادگی جسمانی ورزشکاران ، اعلام برنامه های تمرینی به ورزشکاران انتخابی ، اجرای برنامه تمرینی و تهیه گزارش تصویری از تمرینات ، درج کلیه گزارشات تمرینات در شبکه های مجازی برای روحیه بخشی به ورزشکاران، و ارایه گزارشات تمرینی تمامی ورزشکاران توسط انجمنهای ورزشی به فدراسیون از اهم فعالیتها است.

سرپرست دبیری فدراسیون که با روابط عمومی فدراسیون ورزشهای ناشنوایان گفت‌وگو می‌کرد، خاطرنشان ساخت: امیدواریم ویروس منحوس و کشنده کرونا خیلی زود از جامعه دور شود و بتوانیم با برگزاری اردوهای تیم های ملی ناشنوایان ، تیم های ملی به آمادگی مطلوب برای حضور در مسابقات آتی برسند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول