اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توزیع 4 هزار بسته معیشتی در خمین در رزمایش «کمک مومنانه»

فرماندار خمین، از توزیع 4 هزار بسته معیشتی همزمان با ایام محرم و صفر در قالب رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

توزیع 4 هزار بسته معیشتی در خمین در رزمایش «کمک مومنانه»

هیئت همدلی| احمد طهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمین، با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خمین، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا و به ویژه با فرمان مقام معظم رهبری، خیرین و مردم شهرستان خمین برای کمک به اقشار و اصناف آسیب دیده وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: مردم با توزیع بسته‌های معیشتی در محلات محروم و ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و اقلام بهداشتی در این عرصه خوش درخشیدند.

فرماندار خمین ادامه داد: با فرمان مقام معظم رهبری نسبت به اجرای طرح کمک مومنانه علیرغم در نظر گرفتن سهمیه ۵ هزار بسته‌ای در مرحله نخست، بیش از ۶ هزار بسته معیشتی در شهرستان خمین توزیع شد.

طهرانی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیز توزیع ۵ هزار بسته هدف‌گذاری شده که در ایام عید قربان تا غدیر بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد و مابقی در ایام محرم و صفر توزیع خواهد شد.

وی افزود: در توزیع این بسته‌ها شناسایی افراد آسیب‌دیده که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نبوده، در دستور کار است که پایگاه‌های مقاومت بسیج، خیریه‌ها، مساجد و دهیاری‌ها در این زمینه باید همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار خمین خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی ماه محرم در صدد هستیم نذورات را با رعایت مسائل شرعی به سمت رزمایش کمک مومنانه هدایت کنیم.

طهرانی بیان کرد: ظرفیت خیرین، کمک‌های مردمی و واحد‌های تولیدی صنعتی در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه باید بهره‌گیری شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول