اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حمایت مدیرعامل شرکت فولاد از نکونام و شاگردانش

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان برای شاگردان جواد نکونام در هفته پایانی لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد.

حمایت مدیرعامل شرکت فولاد از نکونام و شاگردانش

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: ما از عملکرد تیم رضایت داریم، چراکه با وجود همه روزهای سخت و نفس‌گیری که داشت، کلیه اعضای کادر فنی و بازیکنان تا هفته آخر روحیه جنگندگی را حفظ کرده اند و در کورس کسب سهمیه باقی مانده‌اند.

محمدی در ادامه با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی در مجموعه تیم وجود دارد، افزود: فولاد طی این فصل فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و انشاالله این بار نیز با بُرد مقابل تراکتورسازی تبریز کسب سهمیه کرده و دل همه مردم استان خوزستان و بویژه هواداران را شاد خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان در ادامه گفت: فولادی ها از نظر فنی توانایی کسب پیروزی در این بازی را دارند. از آنها انتظار دارم که با دقت و تمرکز کامل آخرین گام خود را بردارند. فولاد خوزستان تیم مقتدر و هماهنگی است و امیدوارم با حفظ شرایط مطلوب، بتوانیم هواداران را با کسب سهمیه آسیا خشنود سازیم.

علی محمدی با تاکید بر اینکه به توانایی های کادرفنی و تک تک بازیکنان ایمان دارد، گفت: مطمئن هستم با روحیه خوب و توانایی هایی که از شما سراغ دارم، قطعا در این میدان سرافراز خواهید بود و روز پنجشنبه مزد تمام تلاش هایتان و آنچه شایسته اش هستید را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول