اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خانواده‌ها در محل برگزاری کنکور سراسری تجمع نکنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بناب، گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان هیچ مکانی برای استقرار خانواده‌ها در محل برگزاری کنکور سراسری در نظر گرفته نشده و خانواده‌ها در محل برگزاری کنکور سراسری تجمع نکنند.

خانواده‌ها در محل برگزاری کنکور سراسری تجمع نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حمید بالغ امروز در حاشیه برگزاری نشست هماهنگی برگزاری کنکور سراسری با حضور مسوولان ضمن تأکید بر مطلب فوق اظهار کرد: کنکور سراسری در دانشگاه سراسری و دانشگاه پیام نور مرکز بناب و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه خانواده‌ها هیچ نگرانی از محل برگزاری کنکور سراسری نداشته باشند؛ افزود:کنکور سراسری مطابق با پروتکل‌های بهداشتی و طبق دستورالعمل‌های کشوری ستاد مقابله با کرونا در سالم‌ترین شرایط برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بناب سپس به نظارت و همکاری مسوولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در برگزاری کنکور سراسری اشاره و تصریح کرد: تب‌سنجی، ارائه ماسک و اقلام بهداشتی از جمله موارد بهداشتی است که در مدت برگزاری کنکور سراسری پیش‌بینی شده است.

بالغ با بیان اینکه محل‌های برگزاری کنکور سراسری طی چند نوبت ضدعفونی خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی نیز در تأمین امنیت و راهنمایی و رانندگی در رفع موانع ترافیکی و روان‌سازی ترافیک حضور خواهند داشت.

گفتنی است، شهرستان 150 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و کنکور سراسری روزهای 29، 30 و 31 مرداد و نیز یکم شهریورماه سال‌جاری به مدت چهار روز در دانشگاه سراسری و دانشگاه پیام نور مرکز بناب با رقابت 3 هزار و 200 نفر در شهرستان بناب در رشته‌های ریاضی، علوم انسانی، تجربی، زبان و هنر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول