اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

آرمات: دعوت آملی‌ها را رد کردیم، چون آماده نیستیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: تیم هراز برای حضور در تورنمنت چهارجانبه از ما دعوت کرد، اما نتوانستیم دعوت آنها را قبول کنیم.

آرمات: دعوت آملی‌ها را رد کردیم، چون آماده نیستیم

مسعود آرمات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تمرینی تیم والیبال شهرداری قزوین اظهار داشت: در روزهای گذشته چند مرحله تست گیری را پشت سر گذاشتیم و در نهایت نفرات مدنظر خود را انتخاب کردیم. اوایل هفته آینده قراردادها را نهایی خواهیم کرد تا تمرینات به صورت جدی آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از شروع تمرینات از همه تست کرونا گرفته خواهد شد. ضمن اینکه برای حفظ سلامتی بازیکنان در طول تمرینات تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت خواهیم کرد. همه به خوبی شرایط حاکم در ایران و جهان را درک می‌کنیم و با کمک هم برای نابودی ویروس کرونا تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین درپاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید تیم شما زمان زیادی از دست داده است، تصریح کرد: به هر حال شرایط به گونه‌ای رقم خورد که کار به اینجا برسد، اما با این حال ناامید نیستیم و برای نیم فصل اول مسابقات استراتژی خاصی داریم.

آرمات درمورد برنامه‌های آماده‌سازی تیمش، گفت: می‌دانم که اکثر تیم‌ها این روزها درگیر برگزاری بازی‌های دوستانه هستند، اما ما این شرایط را نداریم. ما باید تمرین کنیم تا بازیکنان از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل برسند. حتی باشگاه هراز هم برای حضور در تورنمنت چهارجانبه از ما دعوت کرد، اما ما نتوانستیم دعوت آنها را بپذیریم، چون هنوز آماده نیستیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول