اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رویکرد خبرگزاری فارس در کردستان امیدآفرین است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: رویکرد خبرگزاری فارس در کردستان توسعه‌ای و امیدآفرین است.

رویکرد خبرگزاری فارس در کردستان امیدآفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهرام نصراللهی‌زاده در جریان بازدید از دفتر استانی خبرگزاری فارس کردستان، اظهار کرد: خبرگزاری فارس یکی از رسانه‌های موفق و پیشتاز در عرصه اطلاع‌رسانی در استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان اذعان داشت: رویکرد خبرگزاری فارس در کردستان به روند توسعه استان کمک می‌کند و آنچه در این رسانه تولید می‌شود گویای توانمندی و حرفه‌ای بودن خبرنگاران و در کل این مجموعه رسانه‌ای در استان است.

نصراللهی‌زاده خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس در کردستان در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم به مسوولان کمک می‌کند که نمونه‌ای از این کار، اطلاع‌رسانی بسیار خوب این رسانه در مورد روستای علی‌آباد کرفتو (ناشنوایان) بود که منجر به برطرف شدن بخشی از مشکلات آنان شد.

وی تصریح کرد: ‌جنس کار رسانه زمان و ساعت نمی‌شناسد و تنها عشق و علاقه به کار و مردم است که می‌تواند خبرنگار را در صحنه ماندگار کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان عنوان کرد: بصورت روزانه خبرگزاری فارس استان را رصد می‌کنم و از رویکرد توسعه‌ای این رسانه که جدای از اطلاع‌رسانی به موقع، انتقادهای سازنده‌‌ای دارد، تقدیر می‌کنم.

نصراللهی‌زاده خاطرنشان کرد: نقد رسانه‌ها یک از مولفه‌های بسیار مهم در حیات و تاثیرگذاری رسانه‌هاست و معتقدم از نقدهای منصفانه که بتواند گره‌ای از مشکلات مردم را رفع کند باید به صورت جدی استقبال کرد.

وی ادامه داد: انعکاس واقعیت‌ها باید جزو لاینفک کار رسانه‌ها باشد یعنی جدای از بیان نقاط ضعف و کمبودها، اقدامات و کارهای بزرگ هم اطلاع‌رسانی کنند چراکه این مهم موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان اضافه کرد: مشکلات و کمبودها غیرقابل انکار است اما نباید اقدامات بسیار خوبی که در طول این سال‌ها در بخش‌های مختلف انجام شده را نادیده گرفت.

نصراللهی‌زاده افزود:‌ چرخ توسعه در بخش‌های مختلف به ویژه در سال‌های اخیر با سرعت خوبی در حال حرکت است لذا انعکاس این اقدامات موجب امیدواری هرچه بیشتر مردم خواهد شد.

وی اذعان کرد: رویکرد خبرگزاری فارس امیدآفرین است، این رسانه با نگاه موشکافانه در هر جایی که مشکلی وجود دارد بیان می‌کند و مطالبه‌گر بودن آن توانسته‌ است در خیلی‌ جاها همچون اهرمی تاثیرگذار مسیر رفع مشکل را هموار سازد.

گفت‌وگوی کامل نصراللهی‌زاده با خبرنگار فارس متعاقبا منتشر می‌شود..

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول