اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ملی‌پوش دوومیدانی: رد صلاحیت کیهانی بهترین تصمیم چند سال اخیر وزارت ورزش بود

ملی پوش دوومیدانی گفت: رد صلاحیت رئیس سابق فدراسیون، بهترین تصمیم وزارت ورزش در چند سال اخیر بود.

ملی‌پوش دوومیدانی: رد صلاحیت کیهانی بهترین تصمیم چند سال اخیر وزارت ورزش بود

رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد رد صلاحیت مجید کیهانی برای انتخابات فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: به نظر من رد صلاحیت او بهترین تصمیم چند سال اخیر وزارت ورزش بود و باعث خوشحالی جامعه دوومیدانی شد. کیهانی این رشته را به نابودی کشانده بود و رسیدن سهمیه‌های المپیک از 10 نفر به دو نفر و خداحافظی تعدادی از قهرمانان این موضوع را  ثابت می‌کند.

* کیهانی شخصی تصمیم می‌گرفت، هیچ کس او را نمی‌خواست

وی ادامه داد: به غیر از چند رئیس هیات که با کیهانی منافع شان یکی بود، هیچ کس دیگر از اهالی این رشته راضی نبود که کیهانی بار دیگر بیاید. متاسفانه از ابتدای حضور او در فدراسیون دیگر از حقوق، اردوهای با کیفیت و مسابقات خبری نبود. این فرد فقط تصمیمات شخصی می‌گرفت و فکر دوومیدانی نبود، به همین دلیل مربی و ورزشکاران زیادی در دوره او کنار رفتند.

* باشگاه خوب بیاید، نیازی به حمایت فدراسیون نیست

ملی پوش دوومیدانی با اشاره به اینکه وعده‌های او در آوردن باشگاه‌ها پوچ بود، گفت: کیهانی خودش استقلال را آورد، اما هیچ پولی دست دوومیدانی کاران را نگرفت و قراردادی بسته نشد. ما به او اعتماد کردیم، اما او تخلف کرد. سال قبل هم مس سونگون این اتفاق برایش افتاد.

قاسمی با اشاره به انتظارات از رئیس آینده تاکید کرد: هرکسی که به عنوان رئیس انتخاب شود، باید همانند گذشته اردوهای با کیفیت را مجددا برپا کند و باشگاه‌های خوبی را وارد کند. اگر باشگاه خوب بیاید دیگر ورزشکار نیازی به حمایت فدراسیون ندارد.

دوومیدانی کار سرعتی ایران در مورد حضور صیامی، دبیر سابق فدراسیون و همکار کیهانی در انتخابات گفت: نمی دانم او با چه سابقه‌ای نامزد شده است، به نظرم او حتی نمی‌تواند به عنوان معلم ورزش هم کار کند، چه برسد به ریاست فدراسیون. او با کیهانی بود و عملکردش را دیده‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول