اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تورنمنت چهارجانبه والیبال با نام «دریاچه ارومیه» برگزار می‌شود

تورنمنت چهارجانبه والیبال با نام «دریاچه ارومیه» برگزار خواهد شد.

تورنمنت چهارجانبه والیبال با نام «دریاچه ارومیه» برگزار می‌شود

پیمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری تورنمنت چهارجانبه والیبال به میزبانی ارومیه اظهار داشت: مسابقات والیبال چهارجانبه با عنوان «دریاچه ارومیه» به میزبانی باشگاه شهرداری ارومیه و همکاری هیات والیبال استان آذربایجان‌غربی و هیات والیبال ارومیه برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های شهرداری ارومیه،  آذرباتری ارومیه،  شهرداری ورامین و فولاد ایرانیان سیرجان برگزار خواهد شد.

رضایی با اشاره به اینکه تمامی پروتکل‌های بهداشتی اعلامی از سوی ستاد کرونا برای برگزاری این رقابت‌ها پیش‌بینی شده است، افزود: مسابقات چهارجانبه دریاچه ارومیه از چهارم تا ششم‌ شهریورماه به مدت 3 روز در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه انجام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه تصریح کرد: تمام تلاشمان را انجام دادیم تا آماده‌سازی تیم در شرایط مطلوب باشد و با برگزاری این مسابقات سعی داریم برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر والیبال کشور و انجام بازی‌های خوب آماده شویم.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی کرونا این بیماری منحوس از بین برود تا بتوانیم با حضور هواداران عاشق والیبال، شور وشوق را دوباره در سالن‌های ورزشی شاهد باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول