اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

پروژه رحم‌های اجاره‌ای صهیونیست‌ها در هند و نپال/ بهشت همجنس‌بازان به جهنم فرزند‌آوری تبدیل می‌شود؟

یکی از چالش‌هایی که گریبان رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت، کاهش آمار زاد و ولد در این منطقه غصب شده است؛ اسرائیل در خطر «کاهش جمعیت» قرار دارد به طوری که حاضر است برای افزایش جمعیت شهرک‌نشینانش دست به هر کاری بزند.

پروژه رحم‌های اجاره‌ای صهیونیست‌ها در هند و نپال/ بهشت همجنس‌بازان به جهنم فرزند‌آوری تبدیل می‌شود؟

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: در تورات، صفر لاویان باب 18 آمده است: «رابطه همجنسبازی نداشته باشید آنظور که مرد با زن می‌آمیزد، این گناهی نفرت انگیز است.»

پدیده همجنس‌بازی یک انحراف روانی و اخلاقی است که متاسفانه طی سالهای اخیر به بهانه آزادی و دموکراسی مورد پذیرش جوامع سکولار و دین ستیز برخی کشورها قرار گرفته. این پدیده توسط برخی دولت‌ها به بهانه مسئله «جهانی شدن» در حال رشد و عمومی شدن است.

اسرائیل، بهشتی برای همجنسبازان

همجنس‌بازی یکی از پدیده‌های شایع و گسترده در سرزمین های اشغالیست، این مسئله به قدری در این مناطق عمومیت و گستردگی دارد که به عنوان بهشت همجنس‌بازان معرفی شده است.

در سال 1975 انجمن همجنس‌گرایان اسرائیلی، به عنوان یک سازمان ملی و به منظور پیشبرد حقوق جامعه همجنس گرایی اسرائیلی در تلاویو تاسیس شد. مقامات اسرائیلی به مسئله انحرافات جنسی با تسامح نگاه می‌کنند و از همین رو هیچ فردی را تاکنون به جرم انحرافات جنسی یا همجنس گرایی محاکمه نکرده‌اند.

در سال 1988 کنست با وجود مخالفت یهودیان ارتدوکس (که بیشتریت زاد و ولد در اسرائیل هم بین همین قشر صورت می‌گیرد) قانونی که به موجب آن همجنس‌گرایی جرم شناخته می‌شد را لغو و دادگاه عالی اسرائیل نیز مجازات لواط را باطل اعلام کرد. از سال 1989 نیز چاپ و نشر مجلات غیراخلاقی با موضوع همجنس‌گرایی به دو زبان انگلیسی و عبری، جای پای خود را در جامعه اسرائیل باز کرد.

همجنس‌بازان از جامعه اسرائیل جداشدنی نیستند

در همین راستا «مایکل اورن»، سفیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس سالانه همجنس‌‌بازان در آمریکا می‌گوید: «همجنس‌بازان بخشی جدا نشدنی از جامعه ما هستند و چنین افرادی در بخش‌های مختلف جامعه اعم از ارتش، کنست، قوه قضائیه، پزشکان، مهندسان، مدرسان و فلاسفه دیده می‌شوند؛ وی می‌گوید: «اسرائیل بهشت همجنس‌ بازان است.»

وی یکی از افتخارات رژیم صهیونیستی را سازماندهی راهپیمایی جهانی همجنس‌‌بازان طی سال‌‌های اخیر می‌داند. رژیم صهیونیستی در عرصه سیاسی داخلی نیز دست همجنس‌بازان را باز گذاشته است تا جایی که «دان سلیور» نماینده همجنس‌‌بازان در حزب کار این رژیم، خود را برای راهیابی به کنست در فهرست انتخاباتی این حزب نامزد کرد. او اولین همجنس‌بازی بود که به طور آشکارا خود را نامزد انتخابات کنست کرد که مورد موافقت «شلی یاحی موویچ»، رئیس حزب کار نیز قرار گرفت.

پروژه رحم‌های اجاره‌ای در هند و نپال

بر این اساس، یکی از چالش‌هایی که گریبان رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت، کاهش  آمار زاد و ولد در این منطقه غصب شده است؛ اسرائیل در خطر «کاهش جمعیت» قرار دارد به طوری که حاضر است برای افزایش جمعیت شهرک‌نشینانش دست به هر کاری بزند.

حالا برای حل این معضل، صهیونیست‌ها مراکز درمان باروری را در داخل سرزمین‌های اشغالی تأسیس کرده‌اند و در مراحل بعدی، همجنسگرایان اسرائیلی برای تامین "رحم‌های اجاره‌ای" به سراغ هندی‌ها، نپالی‌ها و تایلندی‌ها رفته‌اند!

رحم اجاره‌ای یا مادر جایگزین روشی است که در آن یک زن (مادر جایگزین) فرزند زوجی را که به روش‌های معمول قادر به بچه‌دار شدن نیستند، در رحم خود حمل می‌کند (معمولاً به این دلیل که یکی از زوج‌ها نابارور است)؛ این روش به‌طور سنتی به این گونه انجام می‌شود که نخست سلول تخم مادر واقعی و اسپرم پدر را به روش لقاح مصنوعی بارور می‌کنند و سپس حاصل (رویان) را به روش درون‌کاشت مصنوعی در داخل رحم مادر جایگزین قرار می‌دهند.

جالب توجه است که یهودیان و بالاخص صهیونیست‌ها که از شرط یهودی بودن پدر و مادر برای یهودی شدن یک نفر، کوتاه نمی‌آیند، چه طور راضی شده‌اند که نطفه فرزندانشان در رحم یک غیر یهودی اسرائیلی منعقد شود و رشد کند؟!

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول