اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

طرح ساخت مسکن مددجویان بهزیستی توسط قرارگاه خاتم سپاه کلید خورد

مراسم کلنگ‌زنی 300 واحد مسکونی برای مددجویان معلول و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمان و فارس برگزار شد.

طرح ساخت مسکن مددجویان بهزیستی توسط قرارگاه خاتم سپاه کلید خورد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم کلنگ‌زنی 300 واحد مسکونی برای مددجویان معلول و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمان و فارس برگزار شد.

این برنامه به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، رییس سازمان بهزیستی و مدیران هولدینگ‌های راه و شهرسازی، نیرو و صنعت و معدن قرارگاه خاتم الانبیاء و همچنین همراهی آنلاین فرماندهان سپاه این استان ها و مسئولین ارشد استانی برگزار شد.

در ابتدا سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: براساس توافقی که با آقای قبادی در سازمان بهزیستی در ابتدای امسال داشتیم، قرار بر این بود که 1500 واحد برای مددجویان معلول و زنان سرپرست خانوار امسال و به صورت کار جهادی تا انتهای سال تکمیل و تحویل شود؛ البته این 1500 واحد فاز اول است و تفاهم کلی ما 15000 واحد است که به صورت سالانه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برای این 1500 واحد تا کنون 900 واحد به ما زمین معرفی شد و در این 900 واحد پیگیری‌های خوبی انجام شد و نقشه‌ها و پروانه ساخت مهیا شده و 200 واحد در استان‌های چهارمحال و بختیاری، زنجان و یزد عملیات اجرایی آغاز شده و امروز هم به لطف خدا 300 واحد دیگر در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمان و فارس کلنگ‌زنی می‌شود و طی 2 هفته آینده 400 واحد دیگر هم در سایر استان‌ها آغاز خواهند شد تا 900 واحد دریافتی تعیین تکلیف شود. برای 600 واحد بعدی هم ما منتظر زمین هستیم و به محض واگذاری زمین عملیان اجرایی آغاز خواهد شد.

 فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا افزود: اولین واحدی که امسال در نیشابور کلنگ‌زنی کردیم تکمیل شد و به مددجوی عزیز تحویل داده شد.

در ادامه مراسم  قبادی، رییس سازمان بهزیستی با تشکر از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا امروز علاوه بر اینکه در عرصه سازندگی و توسعه کشور در فازهای مختلف فعالیتی آب‌رسانی، پروژه‌های نفتی، پالایشگاهی و کارهای بزرگی که اثبات کرده تکیه بر توانمندی داخلی می‌تواند ما را جلو ببرد از وابستگی نجات دهد و یکی از مجموعه‌های جوان، فعال، متعهد و متخصص در کشور است، در عرصه محرومیت‌زدایی هم فعال است و از این عزیزان ممنون و سپاسگزار هستیم.

وی ادامه داد: در ابتدای سال کلنگ احداث اولین منزل مسکونی برای یکی از افراد دارای محدودیت شدید که در دهک درآمدی 1 تا 3 قرار داشت در یکی از مناطق اطراف شهر نیشابور زده شد و به پایان رسید و الحمدلله امروز هم در چهار استان دیگر شاهد شروع فاز فعالیتی و 300 منزل مسکونی برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی در دهک‌های درآمدی 1-2-3 هستیم.

رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد: تعداد 1226 خانوار به قرارگاه معرفی شدند که البته ممکن است زمینی که برخی از این افراد معرفی کرده‌اند شرایط ایده‌آل را نداشته باشد که امیدواریم تغییراتی در این زمینه انجام شود. البته 830 مورد توسط قرارگاه تایید شده و حدود 140 مورد هم هنوز بررسی انجام نشده که در روزهای آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول