اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کلنگ زنی۶۲ واحد مسکن مددجویی در آذربایجان شرقی / ساخت 1500 واحد مسکونی توسط قرارگاه خاتم الانبیا برای مددجویان

در ارتباط ویدیوکنفرانسی با رئیس سازمان بهزیستی کشور احداث ۶۲ واحد مسکن مددجویی در آذربایجان شرقی آغاز شد.

کلنگ زنی۶۲ واحد مسکن مددجویی در آذربایجان شرقی / ساخت 1500 واحد مسکونی  توسط قرارگاه خاتم الانبیا برای مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیین آغاز عملیات احداث واحدهای مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل بهزیستی استان، فرمانده سپاه عاشورا ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رئیس بهزیستی تبریز و مدیر واحد صاحب الزمان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا  و هم چنین حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سه استان دیگر برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در این مراسم هدف از ساخت این واحدها را توانمندسازی مددجویان بهزیستی عنوان کرد و افزود: این اقدام در راستای تامین مسکن مددجویان و معلولین در قالب تفاهم نامه بین بهزیستی استان، قرارگاه خاتم الانبیا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می شود. 

 فرگل صحاف با بیان اینکه در قالب این طرح یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در کشور ساخته می شود، ادامه داد: ۶۲ واحد از این مساکن در تبریز و ۱۱ شهرستان دیگر استان احداث می شود و جامعه هدف این طرح  سرپرست خانوارهای معلولین شدید و خیلی شدید و زنان سرپرست خانوار سه دهک درآمدی پایین (۱-۲-۳) هستند. 

وی با بیان اینکه در این تفاهم نامه زمین آورده خود مددجو می باشد ؛اظهار کرد: این واحدها در متراژ ۶۰ متر مربع برای معلولین و ۵۰ متر مربع برای زنان سرپرست خانوار ساخته می شود و اکنون در مرحله شناسایی زمین و بازیابی نقشه است.

صحاف با تاکید بر اینکه ۷۵ درصد هزینه ساخت واحدها  توسط بهزیستی و ۲۵ درصد از سوی قرارگاه خاتم الانبیا تامین می شود، ابراز امیدواری کرد: قبل از آغاز فصل سرما اقدامات اولیه آغاز شود.

گفتنی است، از ابتدای شروع به کار نهضت ملی مسکن تاکنون شش هزار واحد مددجویی در آذربایجان شرقی ساخته و تحویل داده شده است.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول