اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

عراقچی: آزادگان جزو ذخایر انقلاب اسلامی هستند

معاون سیاسی وزیر خارجه آزادگان را جزو ذخایر انقلاب اسلامی خواند و حضور پر تعداد ایثارگران در وزارت امور خارجه را موجب مباهات این وزارتخانه برشمرد.

عراقچی: آزادگان جزو ذخایر انقلاب اسلامی هستند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، به مناسبت۲۶ مرداد سالروز بازگشت سرافرازانه  آزادگان عزیز به میهن اسلامی سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه با آزادگان این وزارتخانه  از طریق  ویدئو کنفرانس دیدار و گفتگو کرد.

در این گفتگوی صمیمانه عراقچی ضمن تبریک اعیاد گذشته، فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان معزز به وطن را به آنان تبریک گفت.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه، آزادگان را جزو ذخایر انقلاب اسلامی خواند و حضور پر تعداد ایثارگران در وزارت امور خارجه را موجب مباهات این وزارتخانه ارزیابی کرد.

عراقچی تاکید کرد: در وزارت امور خارجه علاوه بر آزادگان دوران دفاع مقدس، تعدادی از همکاران آزاده قبل از پیروزی انقلاب  اسلامی که در زندان های رژیم ستم شاهی تحت  شکنجه قرار داشتند و نیز آزادگانی که توسط گروههای تروریستی و تکفیری به اسارت گرفته شده اند حضور دارند و این امر حضور آزادگان در وزارت امور خارجه را متمایز می کند.

معاون وزیر خارجه همچنین به اقدامات وزارت امور خارجه در جهت تکریم ایثارگران و خانواده های ایشان اشاره کرد و گفت: وزارت امور خارجه وظیفه خود می داند تکالیف قانونی خود در این حوزه را با جدیت و به دور از پیچیدگیهای معمول اداری انجام دهد.

در پایان آزادگان ضمن تشکر از عراقچی، دیدگاه های خود در خصوص موضوعات مختلف ازجمله تقویت و ترویج فرهنگ ایثار در وزارت امور خارجه  و سیاست خارجی را بیان کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول