اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

2 تیرانداز به تمرینات تیم ملی اضافه شدند/احتمال اعزام ایران به 2 رویداد بین‌المللی

2 ملی‌پوش تفنگ ایران به دور جدید تمرینات تیراندازی اضافه شدند.

2 تیرانداز به تمرینات تیم ملی اضافه شدند/احتمال اعزام ایران به 2 رویداد بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس، الهام هاشمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: دور اول تمرینات شامل 4 ملی پوش المپیکی به اضافه امیرمحمد نکونام بود و در این مرحله حسین باقری و مه لقا جام بزرگ هم در تمرینات حاضر هستند. فقط آرمینا صادقیان بعد از کنکور به ما ملحق می شود.

وی در خصوص دوری ملی پوشان از شرایط مسابقه با توجه به وضعیت قرمز کرونا گفت: باید هرچه سریعتر مسابقات را شروع کنیم. خیلی از کشورهای دیگر مشغول مسابقه آنلاین با هم هستند. هیچ جای دنیا تمرینات و مسابقات تیراندازی قطع نشده تنها شکلش عوض شده است.

هاشمی تاکید کرد: به فدراسیون پیشنهاد دادم که خودمان میزبان یک سری مسابقات آنلاین باشیم و به محض اینکه شرایط بهتر شد به مسابقات اعزام شویم. لازمه موفقیت در المپیک حضور مداوم در مسابقات است. اواخر آبان ماه در مجارستان و دانمارک یکسری مسابقات بین المللی با فاصله چند روز برگزار می شود که فرصت خوبیست و باید سعی کنیم اگر شرایط مناسب بود شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران در خصوص برگزاری مسابقات داخلی عنوان کرد: مسابقات داخلی را می توانیم به صورت آزاد و حضوری هم برگزار کنیم تا هر کسی که از سراسر ایران می تواند شرکت کند. مثلا در سالن هشتاد خط فقط 30 نفر مسابقه دهند تا فاصله ها حفظ شود و دو ساعت بعد 30 نفر دیگر وارد خط شوند تا زمان برای ضد عفونی کردن سالن وجود داشته باشد و همین روند تا شب ادامه پیدا کند.

وی در مورد شانس نفرات غیر المپیکی برای حضور در المپیک خاطرنشان کرد: تا پایان امسال نفرات ذخیره المپیک را مشخص می کنیم تا اگر مسابقات جام جهانی در سال آینده برگزار شد نفرات ذخیره و المپیکی ها در آن مسابقات شرکت کنند و با مقایسه عملکرد ها بر اساس شیوه نامه ای که نوشتیم مشخص شود چه نفراتی به المپیک اعزام خواهند شد.

هاشمی یادآور شد: پیشنهادم این است برای نفراتی که امکان حضور در تهران را ندارند همزمان در شهرستان ها مسابقاتی برگزار و با شناسایی نفرات برتر انتخابی بازی های آسیایی 2022 را از همین الان شروع کنیم. به نظر می رسد در این شرایط تمام تیراندازان کشور نیاز به انگیزه دارند تا بدانند در صورت ثبت رکوردهای خوب از هر شهر و استانی شانس حضور در اردوهای انتخابی تیم ملی و اعزام به مسابقات بین المللی و بازی های آسیایی 2022 را دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول