اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دیدار یاران رسانه و بنیادشهید به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن

تیم‌های یاران رسانه و بنیاد شهید در سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی خاتمه یافت.

دیدار یاران رسانه و بنیادشهید به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقه فوتبال تیم‌های یاران رسانه و بنیاد شهید، به مناسبت بزرگداشت ۲۶ مرداد، سالگرد بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، عصر دیروز یکشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ در ورزشگاه شیرازی تهران برگزار شد. این دیدار با حضور برخی از خبرنگاران، مجریان و سردبیران ورزشی و همچنین برخی از جانبازان و آزادگان کشور برگزار شد و در نهایت با تساوی خاتمه یافت.

گل‌های تیم یاران رسانه در این دیدار توسط محمد سیانکی، محسن جعفری و محمدحسین میثاقی به ثمر رسید. 

در بین دو نیمه این مسابقه و با حضور مسئولان بنیاد شهید استان تهران از آزادگان و جانبازانی که در این مسابقه حضور داشتند، تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

تیم فوتبال یاران رسانه که با هدف برگزاری مسابقات عام‌المنفعه و خیرخواهانه و با حضور اصحاب رسانه تشکیل شده، در اولین دیدار خود و به مناسبت تجلیل از کریم باوی پیشکسوت تیم ملی، تیرماه امسال و در قالب تیم یاران باوی به مصاف یاران بابک معصومی رفته بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول