اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اهتمام نمایندگان مجلس در شناسایی و پیگیری برای رفع موانع بهره برداران بخش کشاورزی

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس از اهتمام نمایندگان مجلس در شناسایی و پیگیری برای رفع موانع بهره برداران بخش کشاورزی خبر داد.

اهتمام نمایندگان مجلس در شناسایی و پیگیری برای رفع موانع بهره برداران بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین حاتمی در دیدار با رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به منظور پیگیری و رسیدگی امور و بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی از اهتمام نمایندگان مجلس در شناسایی و پیگیری برای رفع موانع بهره برداران بخش کشاورزی قدردانی و  اظهار داشت: با توسعه و تعامل بیشتر نمایندگان مجلس با مدیران اجرایی بخش کشاورزی سرعت حل مسائل افزایش می یابد.

وی با اشاره به اهمیت نقش نمایندگان در حل مشکلات بخش کشاورزی و مرتفع شدن برخی از مشکلات توسط نمایندگان مردم که در حوزه قانونگذاری و اصلاح قوانین بخش کشاورزی وجود دارد افزود: لازم است نمایندگان با اصلاح قوانین، بخش اجرایی کشاورزی را در اجرای ماموریت‌ ها یاری کنند.

فتحی با اشاره به اهمیت آموزش و ترویج در بخش کشاورزی، افزود: به واسطه اهمیت آموزش و ترویج، طرح یاوران تولید در دستور کار سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی قرار گرفته و مقرر شده است مسئولان شهرستانی با همکاری هیئت‌ های علمی و با استفاده از دانش و تجربه آنها، نسبت به آموزش کشاورزان و  بهره‌برداران اقدام کنند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول