اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای هم‌زمان ۷ پروژه زیربنایی برای نخستین بار در شاهرود

مشاور عمرانی شهرداری شاهرود گفت: اجرای هم‌زمان هفت پروژه زیربنایی برای نخستین بار، شاهرود را به یک کارگاه عمرانی فعال تبدیل خواهد کرد.

اجرای هم‌زمان ۷ پروژه زیربنایی برای نخستین بار در شاهرود

محمود تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به اینکه به‌زودی چند پروژه زیربنایی در شهر شاهرود آغاز می‌شود، اظهار کرد: اجرای هم‌زمان هفت پروژه زیربنایی برای نخستین بار، شاهرود را به یک کارگاه عمرانی فعال تبدیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در آستانه ماه محرم شاهد کلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهید سلیمانی خواهیم بود، افزود: احداث این تقاطع در مسیر بلوار علامه مجلسی چهارراه شهرک بهشتی قرار دارد که این نقطه بنا بر آمار پلیس راهور یکی از نقاط پرخطر شهر شناخته شده است.

مشاور عمرانی شهرداری شاهرود ضمن بیان اینکه این پروژه در دو باند سواره روبتنی از نوع دال مجوف با طول ۵۰۰ متر و احتساب رمپ‌هایی از طرفین در جهت غرب و شرق و بالعکس ساخته خواهد شد، عنوان کرد: عرض هر باند این پل ۱۱ متر و فاصله دهانه‌های پل از ۱۸ تا ۴۰ متر خواهد بود که به‌زودی کلنگ این پروژه به زمین خواهد خورد.

تیموری هدف از اجرای تقاطع غیر هم‌سطح سپهبد شهید قاسم سلیمانی را حرکت به سمت ایمنی بیشتر، کم‌تر شدن بار ترافیکی، مدیریت مصرف سوخت، توسعه شهری و جلوگیری از تصادفاتی جرحی، دانست و تصریح کرد: تمام تلاش مدیریت شهری در انتخاب پیمانکار پروژه‌های زیربنایی، انتخاب شرکت‌های با گرید بالا بوده تا بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن (به مدت هشت ماه) با بهترین کیفیت پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی چون فضاسازی، نورپردازی معابر شهری و گل‌کاری ازجمله وظایف ذاتی و ابتدایی شهرداری است، بیان کرد: مدیریت شهری شاهرود در راستای اجرای پروژه‌های زیربنایی این هفت پروژه را در دستور کار خود قرار داد.

مشاور عمرانی شهرداری شاهرود خاطرنشان کرد: انجام پروژه‌های زیربنایی نیازمند تخصص، تجربه و تأمین منابع مالی بوده و باعث ایجاد اشتغال، رونق در تولید کارخانه‌های بومی ازجمله سیمان و میلگرد شاهرود، ایجاد بستر مناسب برای نسل‌های آینده و خارج کردن شهر از حالت افقی خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول