اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تاثیر زیاد سوء مدیریت و عدم هماهنگی بر مشکلات اقتصادی کشور

نماینده تبریز در مجلس گفت: مشکلات اقتصادی کشور تنها ناشی از تحریم نیست، بلکه سوءمدیریت، تنبلی، بی برنامگی، عدم هماهنگی برخی مسئولان و... نیز تاثیر زیادی در این حوزه دارد.

تاثیر زیاد سوء مدیریت و عدم هماهنگی بر مشکلات اقتصادی کشور

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا منادی سپیدان در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 26 مرداد  99) مجلس گفت: جهان اسلام امروز نظاره‌گر خودباختگی سیاسی و سرسپردگی محض امیر امارات در برقراری ارتباط با رژیم کودک کش صهیونیستی است. دولت امارات به اسلامیان خیانت کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته چند سال است که رژیم صهیونیستی، امارات را لانه خود قرار داده و هر آنچه که در یمن رخ می‌دهد و بمب‌های خوشه‌ای که بر سر مسلمانان فرود می‌آید را مدیریت می‌کند. ما نمایندگان و ملت ایران با تأسیس از مقام معظم رهبری این جنایت بزرگ امارات را علیه مسلمانان جهان در برقراری رابطه با رژیم منحوس اسرائیل محکوم می‌کنیم.

وی افزود: دیروز در شورای امنیت سازمان ملل شاهد شکست مفتضحانه آمریکا در صدور قطعنامه علیه ایران اسلامی بودیم. این درواقع آغاز سقوطی است که ان‌شاءالله در چند ماه آینده با شکست ترامپ قمارباز در انتخابات آمریکا اولین زنگ آن به صدا در خواهد آمد.

منادی سپیدان خاطرنشان کرد: تنها عامل مشکلات اقتصادی کشور تحریم‌های ظالمانه غرب وحشی نیست، بلکه در داخل کشور سوءمدیریت، تنبلی، نفوذ، بی برنامگی، عدم هماهنگی برخی مسؤولان نیز تأثیرات زیادی در این حوزه دارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز باید در کنار مرگ بر آمریکا، بر سر برخی مدیران ضعیف النفس، تنبل و دنیاپرست و اشرافیت گرا فریاد برآوریم. مسئولینی که خون به دل مردم کرده‌اند، متأسفانه رشوه خواری،‌ رانت خواری،‌ سوءاستفاده از موقعیت شغلی، قبح خود را از دست داده است. حضور قابل توجهی از مسئولان رده بالای سیاسی و‌ اقتصادی کشور در پای میز محاکمه قوه قضائیه دلیلی بر این مدعاست.

وی افزود: متأسفانه بخش مهمی از مسؤولان ما در هر ثانیه آوازی جدید سر می‌دهند و ملت را سرگردان می‌کنند و معلوم نیست که به کدام صراط مستقیم هستند.

منادی سپیدان خاطرنشان کرد: قوانین دست و پاگیر و بی خاصیت و بسیار کهنه و غیرمنقح پدر مملکت و مردم را درآورده، ما مجلسیان با کمک مرکز پژوهش‌ها باید به سراغ بند بند این قوانین برویم و این قوانین را به‌روز و منطبق با قوانین مدرن کشورهای پیشرفته با لحاظ صرف و صلاح کشور و دینمان کنیم تا از غافله ترقی و رشد و توسعه امروز دنیا عقب نمانیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حدود بیش از 200 هزار خانواده در حاشیه تبریز که در وضعیت بد و غیرقابل قبول زندگی را سپری می‌کنند بسیار غم انگیز است و این در حالی است که استان آذربایجان شرقی پر از نعمت‌های بزرگ است.

وی در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

منادی در پایان با بیان اینکه مجلس نماینده‌ای در ستاد مقابله با بیماری کرونا ندارد گفت: خواهش می‌کنم دولت پروتکل‌ها را به دقت رعایت کند؛ امکان تقلب با آوردن تلفن همراه در محل برگزاری کنکور وجود دارد، تذکر می‌دهم که دقت کافی در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول