اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مکرون به بهانه صعوددو تیم فرانسوی به مرکل پیام داد

رئیس جمهور فرانسه بعد از راهیابی المپیک لیون و پاری سن ژرمن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای صدراعظم آلمان پیام فرستاد.

مکرون به بهانه صعوددو تیم فرانسوی به مرکل پیام داد

به گزارش خبرگزاری فارس، با انجام بازی شب گذشته لیون مقابل منچسترسیتی و کسب برد 3 بریک مقابل سیتیزن ها، دومین نماینده فوتبال فرانسه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

قبل از این راهیابی، پاری سن ژرمن در نخستین شب از مرحله یک چهارم نهایی با برد 2 بر یک مقابل آتالانتا، صعودش را به نیمه نهایی محرز کرده بود.

البته با انجام بازی های مرحله یک چهارم، اکنون مرحله نیمه نهایی به تقابل فرانسه و آلمان تبدیل شده است زیرا در بازی سه شنبه شب سن ژرمن با آر.ب لایپزیگ آلمان دیدار می کند و چهارشنبه نیز المپیک لیون با بایرن مونیخ آلمان مصاف می دهد.

این تقابل باعث شد تا امانوئل مکرون از طریق توییتر برای «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان پیام بفرستد.

وی گفت: در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سه شنبه پاری سن ژرمن با لایپزیگ بازی می کند و یک روز بعد لیون با بایرن مونیخ مصاف می دهد. یک تقابل فرانسه و آلمان، موتورهای اروپا! صدراعظم مرکل حتما سه شنبه و چهارشنبه مرا به خاطر پاری سن ژرمن و لیون سرزنش نخواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول