اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرآسیایی: نقطه بزرگ بازی با پرسپولیس بازگشت تیم ما بود/ چوب غفلت کردن مان را خوردیم

مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: در فوتبال غفلت یک تیم جریمه سنگینی دارد و ما هم تاوان سنگینی دادیم اما نقطه بزرگ بازی با پرسپولیس بازگشت ما به شرایط بازی بود.

سرآسیایی: نقطه بزرگ بازی با پرسپولیس بازگشت تیم ما بود/ چوب غفلت کردن مان را خوردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا به بچه های تم خودمان  و پرسپولیس خسته نباشید و خدا وقت می گویم. بازی جاندار، محکم و تاکتیکی بود که در زمانی از آن غفلت کردیم. در فوتبال غفلت یک تیم جریمه سنگینی دارد و ما هم تاوان سنگینی دادیم.

وی افزود: نقطه بزرگ این دیدار بازگشت ما به شرایط بازی بود و با تلاش بچه ها توانستیم به گل سوم دست پیدا کنیم. خدا را شکر با وجود تمام اتفاق هایی که در جریان بازی افتاد، بازنده نشدیم. نباید فراموش کنیم پرسپولیس با 14 امتیاز اختلاف قهرمان شده است و بی شک فوتبال باکیفیتی بازی کردیم که جلو افتادیم. پرسپولیس هم با وجود ده نفره شدن پتانسیل کمی ندارد.

مربی تیم گل گهر ادامه داد: برخی مواقع غفلت کردیم که برای آن چوب خوردیم و تاوان دادیم ولی باز هم خوشحالیم که در این شرایط خیلی حساس یک امتیاز را گرفتیم.  به بچه‌های مان که به بازی برگشتند، خدا قوت و دست مریزاد می‌گویم.

سرآسیایی درباره اینکه آیا گل گهر در بازی با ذوب آهن بقای خود در لیگ را قطعی می کند یا خیر، توضیح داد: قطعا برای گرفتن نتیجه خوب به مصاف ذوب آهن می رویم. خدا را شکر شرایط مان برای بقا بد نیست اما همچنان درمنطقه خطر هستیم و احتمال سقوط مان وجود دارد.

وی افزود: باید در آن بازی هم با تمرکز باشیم. در این چند هفته همیت گل گهر به اوج خود رسید و با کار تیمی خود از صدرکار خانه تا پایین، همیاری و همکاری خیلی خوبی ایجاد شد. ان شالله این موضوع با گرفتن نتیجه خوب و ماندن گل گهر تمام شود تا ما هم خجالت زده مردم خوب سیرجان نشویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول