اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

انتشار ۳ بسته محتوایی - معرفتی برای اهالی هیأت در محرم

جامعه ایمانی مشعر به منظور تأمین بخشی از محتوای معرفتی، مهارتی هیأت‌های مذهبی و در راستای توانمندسازی مدیران، سخنرانان و ستایشگران هیأت‌ها، اقدام به تولید بسته‌های محتوایی کرد.

انتشار ۳ بسته محتوایی - معرفتی برای اهالی هیأت در محرم

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ جامعه ایمانی مشعر به منظور تأمین بخشی از محتوای معرفتی، مهارتی هیأت‌های مذهبی و در راستای توانمندسازی مدیران، سخنرانان و ستایشگران هیأت‌ها، اقدام به تولید بسته‌های محتوایی کرده است که این بسته‌ها از طریق شبکه رابطان استانی و شهرستانی یا از طریق پست به أقصی نقاط کشور ارسال می‌شود.

نوزدهمین سری از بسته‌های معرفتی ارتقای توانمندی ارکان هیأت‌های کشور ویژه ایام محرم ۹۹ با محتوایی مبنی بر توانمندسازی مدیران، سخنرانان و ستایشگران در حوزه‌های تخصصی خود، به بحث‌های معرفتی و محتوایی درباره هیأت نیز می‌پردازد و محورها و موضوعات آن مسائل مهمی چون خانواده، سبک زندگی، گام دوم انقلاب، اقتصاد مقاومتی، کرونا و... است.

۱ـ کتاب «اهل‌بیتی‌ها»: کتاب جدید حجت‌الاسلام عابدینی در موضوع تحقق خانواده ولایی در بستر هیئت و مجالس حسینی است.

 

۲ـ کتاب «زیبایی شرور» اثر تازه منتشر شده از آیت‌الله مصباح یزدی در موضوع بحث‌ها و شبهات کرونا از جمله کتاب‌های مشترک هر سه بسته مدیر، سخنران و مداح است.

۳ـ منشور «جنگ علیه خانواده»: اثر حجت‌الاسلام سوزنچی که به جایگاه خانواده در این عصر پرداخته و تقابل اسلام و غرب را از این منظر بررسی می‌کند.

۴ـ منشور «هیأت، خط مقدم فکری و فرهنگی فرزندآوری» که گفتاری است از سرکار خانم موحدی که به نقش هیأت‌ها در مقابله با سیاست‌های کنترل جمعیت پرداخته است.

۵ـ منشور «حق برادری» اثر حجت‌الاسلام فتحی که به بررسی مفاهیم و مصادیق مواسات در سبک زندگی اسلامی پرداخته و برخی از منشورات مشترک این بسته‌ها است.

۶ـ در بسته ویژه مدیران هیأت، آثاری مانند «کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب» که به شرح، توضیح و تبیین بیانیه در قالب‌های چندرسانه‌ای پرداخته، کتاب «تربیت ماندگار» که گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره مسائل تربیتی است، کتاب «اقتصاد هیأت» که به کارکردهای اقتصادی هیأت پرداخته نیز وجود دارد.

 

۷ـ منشور «فقرزدایی خانواده‌های نیازمند به کمک خانواده‌های هیأتی»، «راه‌اندازی صندوق اشتغال در هیأت به کمک خیرین» و «راه‌اندازی فروشگاه فروش کالای ایرانی» از جمله منشورات مختص بسته مدیر است که طرح‌ها و تجربیات هیأت‌ها را به مدیران ارائه می‌کند.

۸ـ در بخش کتاب‌های بستۀ سخنران نیز کتاب «فراتر از قیام» که مجموعه بیانات رهبر معظّم انقلاب در مورد شخصیت و زندگی امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)، کتاب فیش منبر «سنگر حسینی» و کتاب مراثی «مصارع عشاق»، نوشته حجت‌الاسلام رضایی نیز وجود دارد.

۹ـ کتاب‌های مختص بسته ستایشگر نیز شامل کتاب «ارزیابی انقلاب امام حسین (علیه‌السلام)» نوشته حجت‌الاسلام شمس‌الدین، کتاب شعر «آه از آن ساعتی...» که منتخبی از اشعار جدید عاشورایی است، کتاب مراثی «مصارع عشاق»، نوشته حجت‌الاسلام رضایی، کتاب نوحه «بدم الحسین» هستند.

علاقه‌مندان جهت دریافت این بسته‌ها به سایت جامع محتوایی هیأت به آدرس baste.heyat.co مراجعه کنند و پس از درج اطلاعات خود، بسته را از طریق رابط یا پست سفارش دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول