اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تمجید مارسلو، رابرتسون و کیمیش از ستاره 19 ساله بایرن / دیویس بهترین دفاع چپ دنیاست؟

مارسلو، رابرتسون و کیمیش هر کدام به نوعی از عملکرد درخشان ستاره 19 ساله کانادایی بایرن مونیخ تمجید کردند.

تمجید مارسلو، رابرتسون و کیمیش از ستاره 19 ساله بایرن / دیویس بهترین دفاع چپ دنیاست؟

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ شب گذشته در چارچوب یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ با پیروزی پرگل و تحقیرآمیز 8 بر 2 بارسلونا را شکست داد و با بردی تاریخی راهی نیمه نهایی شد.

در این بازی عملکرد بسیاری از بازیکنان بایرن مونیخ مثل مولر مورد تمجید قرار گرفت ولی کسی که بیش از همه سوژه رسانه‌ها و فوتبالیست‌ها شد، ستاره 19 ساله کانادایی باواریایی‌ها بود.

آلفونسو دیویس که با بازی در ونکوور وایت‌کپس کانادا مورد توجه سران بایرن مونیخ قرار گرفت و در سن 19 سالگی به تیم جوانان بایرن و پس آن به تیم اصلی مونیخ رسید.


دیویس: پدرم به من زنگ زد و گفت پسرم می‌خواهی مقابل بازیکن مورد علاقه‌ات بازی کنی و گفتم بله و بعد از آن هر دو با هم خندیدم. باورم نمی‌شود که مقابل مسی بازی می‌کنم چون پدرم می‌داند او الگوی من بود و من همیشه او به نگاه می‌کردم

 

دیویس در فصل 2019-2020 برای بایرن مونیخ 47 بازی کرد ولی در دیدار این تیم مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا وقتی به زیبایی هر چه تمام‌تر زمینه‌ساز گل لواندوفسکی شد مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

سرعت و تکنیک او در سمت چپ خط دفاعی بایرن مونیخ به قدری زیبا بود که همه از استعدادی آینده‌دار در فوتبال دنیا خبر دادند. 

دیویس به بازی بارسلونا رسید و همه می‌دانستند این جوان 19 ساله می‌خواهد دفاع چپ بارسلونا را اذیت کند. در تقابل آلفونسو دیویس و نلسون سمدو، مدافع راست بارسلونا نابود شد و در صحنه گل پنجم، ستاره کانادایی نمونه‌ای زیبا از تکنیک خود را به نمایش گذاشت.

گل پنجم بایرن مونیخ مقابل بارسلونا با حرکت استثنایی دیویس توسط کیمیش به ثمر رسید تا واکنش بسیاری از اهالی فوتبال و هم‌پست‌های او را به همراه داشته باشد.

گل پنجم بایرن مونیخ مقابل بارسلونا با هنرنمایی آلفونسو دیویس را مشاهده کنید:

اندرو رابرتسون پس از گل پنجم در فضای شخصی خود از سورپرایز شدن خود نوشت و کار این مدافع جوان را تحسین کرد.

مارسلو پس از بازی زیر پست دیویس نوشت: وقتی به تو نگاه کردم شما شادمانی و هیجان را به جان من انداختی.

یوشوا کیمیش نیز پس از این بازی و عملکرد درخشان دیویس نیز اظهار داشت: عملکرد آلفونسو باورنکردنی است. من از اینکه بعد از گل شادمانی کردم شرمنده شدم زیرا که 99 درصد این گل باید به نام او زده شود. دیویس واقعاً بازیکنی حرفه‌ای است.

پس از عملکرد دیدنی دیویس در بازی شب گذشته مقابل بارسلونا دوباره در رسانه‌ها این سوال پیش آمد که چه کسی بهترین مدافع چپ کنونی دنیاست؟

بسیاری از رسانه‌ها و اهالی فوتبال این ستاره 19 ساله بایرن مونیخ را در حال حاضر بهترین مدافع چپ دانستند و باید دید دیویس تا کجا می‌تواند با این درخشش عمل کند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول