اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فروغی: در تمرینات 3 تا 5 متر فاصله داریم/ باور نمی‌کردم برخی درخواست آغاز لیگ کشتی را دارند

ملی‌پوش تپانچه ایران گفت: ویروس کرونا برای رشته‌هایی که ارتباط نزدیکی بهم دارند مانند کشتی بسیار خطرناک است.

فروغی: در تمرینات 3 تا 5 متر فاصله داریم/ باور نمی‌کردم برخی درخواست آغاز لیگ کشتی را دارند

جواد فروغی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایطی که بعد از مبتلا شدن به ویروس کرونا دارد، اظهار داشت: دوران قرنطینه من به پایان رسیده و قرار است از روز یکشنبه در تمرینات حضور داشته باشم. الان تهران در شرایطی است که مناطق شلوغ و مکان‌هایی که بیماران در آن قرار دارند، در وضعیت قرمز هستند.

وی درباره اینکه چگونه به بیماری کرونا مبتلا شده، افزود: من احتمال می‌دهم در محل کارم به ویروس مبتلا شده باشم اما با توجه به اینکه بیرون هم رفته و خرید کرده‌ام بعید نیست از این طریق مبتلا شده باشم.

این ورزشکار که در شغل پرستاری خدمت می‌کند درباره وضعیت تمرینی تیراندازی، عنوان کرد: تیراندازی رشته‌ای است که طبق استانداردها با فاصله اجتماعی برگزار می‌شود و در شرایط عادی ورزشکاران از هم یک متر فاصله دارند. در زمان تمرین هم ما 3 تا 5 متر از هم فاصله داشتیم. از طرفی وسایل تیراندازی مشترک نیست که خطر آلوده شدن را به دنبال داشته باشد. ما از ماسک و دستکش هم استفاده می‌کردیم به همین دلیل بعید است من در زمان تمرینات مبتلا شده باشم.

ملی‌پوش المپیکی کشورمان که در بیمارستان بقیه‌الله مشغول به کار است با اشاره به اینکه همه باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: ما باید با کرونا زندگی کنیم. این ویروس مشخص نیست چه زمانی از بین برود به همین دلیل باید در محل کار و حتی در منزل پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

وی تصریح کرد: این ویروس برای رشته‌های ورزشی که ارتباط نزدیکی بهم دارند مانند کشتی بسیار خطرناک است. تعجب کردم وقتی شنیدم برخی درخواست آغاز لیگ کشتی را دارند. در این رشته ورزشکاران حداقل 4-5 دقیقه آن هم در فضای بسته ارتباط نزدیکی بهم دارند. برای من باور آغاز مسابقات این رشته سخت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول