اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خواهرخواندگی همدان با تبریز، اصفهان و بم

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: همدان با سه شهر بم، اصفهان و تبریز خواهرخوانده می‌شود.

خواهرخواندگی همدان با تبریز، اصفهان و بم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین قراباغی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی آسیب‌شناسی خسارت کرونا در گردشگری اظهار کرد: صنعت گردشگری بیشترین آسیب را چه در بخش تاسیسات گردشگری، چه دفاتر و چه فعالان گردشگری دیده که با توجه به شیوع کرونا چاره‌ای جز اعمال محدودیت نبود اما باید نسبت به جبران آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه باید به کمک یکدیگر مشکلات حوزه گردشگری را حل کنیم افزود: خواهرخواندگی‌ همدان با بم را پیگیری کردیم که انجام شد، پیش‌نویس خواهرخواندگی اصفهان نیز مطرح شده و تبریز نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان تصریح کرد: اخیرا مقصد جدید گردشگری غرب کشور مطرح است و اعتقاد داریم که در غرب کشور باید بسته گردشگری تعریف شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بالایی در گردشگری غرب کشور وجود دارد و طبیعت خوب و آثار تاریخی غرب کشور ظرفیت خوبی است گفت: احداث دهکده توریستی سد اکباتان که دو سال است در حال انجام است از سوی مدیریت شهری  در حال پیگیری بوده و امیدواریم هرچه زودتر به بهره‌برداری شود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان نیز گفت: رویدادهای گردشگری اثرگذاری طی سال‌های اخیر در همدان برگزار شد که بسیار خوب بود اما کرونا موجب شد نتوانیم بازخورد آن را امسال داشته باشیم.

حمید بادامی نجات بیان کرد: از این ظرفیت باید در سال‌های آتی استفاده کنیم تا بتوانیم مجدد چنین رویدادهای بین‌المللی را در حوزه گردشگری همدان برگزار کنیم.

وی با اشاره به عدم استقرار دفتر یونسکو در همدان تصریح کرد: می‌توانستیم کارهای خوبی با استقرار این دفتر در همدان انجام دهیم و دفتر یونسکو می‌توانست به همدان کمک کند که نشد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول