اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رسالت نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: بسیاری از اقداماتی که نیروی انتظامی در سیستم مسؤولیت‌های سازمانی و اداری انجام می‌دهد، تعریف همان امر به معروف و نهی از منکری است که در دین آمده است.

رسالت نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرمانده جدید انتظامی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: امروز عالم بزرگوارمان حضرت آیت‌الله شیخ محمدابراهیم ربانی (قدس سره شریف) از مردم خراسان‌جنوبی گرفته شدند که عمری را پرتلاش و با نشاط تا آخرین لحظه و با قدرتی که داشتند کار کردند که امیدواریم روحشان شاد باشد.

وی افزود: نیروی سرفراز انتظامی جمهوری اسلامی ایران گذشته به اقتضای کاری که دارای مسؤولیت‌های متعدد و مهم در مدیریت جامعه است، در جهت خودسازی بسیار خوب عمل کرده به گونه‌ای که در کنار سایر نیروهای انقلابی کاملاً دیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی عنوان داشت: وقتی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین ذکر می‌شود این تداعی همسویی و همکاری از نیروی انتظامی نیز تبادر به ذهن می‌کند.

عبادی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر اساس ارزش‌های انقلاب و دین خودسازی کرده است، ادامه داد: بسیاری از اقداماتی که نیروی انتظامی در سیستم مسؤولیت‌های سازمانی و اداری انجام می‌دهد، تعریف همان امر به معروف و نهی از منکری است که در دین آمده است.

وی افزود: شما هم‌شغلتان را انجام می‌دهد و هم به وظیفه دینی خود عمل می‌کنید و این توفیق بزرگی است که باید شکر خداوند متعال را به جای آورید.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر که بر همه مردم واجب است، اصولاً هدفش سالم نگه داشتن جامعه از انواع آسیب‌ها و فلسفه اصلی آن محبت و حفظ جامعه است که اکثر اقدامات نیروی انتظامی انجام همین واجب شرعی است.

عبادی یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر، آبرو، حیثیت، دین و اخلاق شخص را حفظ می‌کند و شما در مأموریت‌های خود، افراد، خانواده‌ها و جامعه را از ضایعات حفظ می‌کنید.

وی با بیان اینکه امروز نیروی مقتدر و امین انتظامی جمهوری اسلامی ایران، محبوب مردم است و این نعمت بسیار بزرگی است،  اضافه کرد: کسانی که تقوای الهی را رعایت کنند خداوند متعال محبتشان را در دل‌های مؤمنان قرار می‌دهد و امروز مردم شما را دوست دارند، پس برای توسعه این محبت و اتصال مسؤولین با مردم کار و تلاش مضاعف کنید.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول