اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

نیری: مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو، 3 شهریور به صورت آنلاین برگزار می‌شود

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو گفت: مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون روز دوشنبه - 3 شهریورماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

نیری: مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو، 3 شهریور به صورت آنلاین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید نیری با اشاره به برگزاری بیست و یکمین مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو اظهار داشت: بر اساس قوانین و مقررات جاری، تصمیم‌گیری برای زمان و مکان برگزاری مجامع عمومی و سالیانه فدراسیون‌ها بر عهده وزارت ورزش و جوانان است؛ بر همین اساس روز دوشنبه - ۳ شهریورماه برای برگزاری این مجمع تعیین شده و قرار است در این جلسه عملکرد فدراسیون در سال ۹۸ مورد بررسی قرار گرفته تا به تصویب اعضا برسد. 

وی با بیان اینکه فدراسیون تکواندو با توجه به تاکید معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع سال گذشته فدراسیون به برگزاری هرچه زودتر مجمع سال ۹۹،  از ابتدای سال جاری خود را برای برگزاری این مجمع آماده کرده بود، عنوان کرد: به دلیل مشکلات ناشی از گسترش و شیوع موج دوم ویروس کرونا و وضعیت قرمز در بعضی از استان‌های کشور، مقرر شد که مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تکواندو ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه - ۳ شهریور به صورت وبینار و غیرحضوری برگزار ‌شود.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو افزود: زیر ساخت های لازم برای برگزاری غیرحضوری مجمع با همت وزارت محترم ورزش و جوانان فراهم و هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شده است. 

نیری که با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت‌وگو می‌کیرد درباره نحوه حضور اعضای مجمع، خاطرنشان ساخت: روسای هیات‌های استانی با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه و سایر اعضای مقیم تهران به صورت حضوری در این جلسه که در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول