اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل مس کرمان: به مدیر عامل علم‌وادب فشار آوردند که حرفش را پس بگیرد/ روسیاهی به متولیان فوتبال می‌ماند

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: مدیرعامل علم و ادب نامه زده بود که ورزشگاه شهرداری نور کافی ندارد اما بعدا گفت به من زنگ زدند و فشار آوردند که حرفت را پس بگیر.

مدیرعامل مس کرمان: به مدیر عامل علم‌وادب فشار آوردند که حرفش را پس بگیرد/ روسیاهی به متولیان فوتبال می‌ماند

محمود محمودی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی روز یکشنبه مقابل علم و ادب تبریز اظهار داشت: برای این دیدار حساس و خاص آماده می‌شویم. با توجه به شرایط جدول، شانس کمی برای صعود نداریم و امیدواریم همه چیز جوانمردانه باشد. ان‌شاالله خدا به ما کمک کند و نتیجه‌ها در این هفته عادلانه باشد تا هر تیمی به آنچه که استحقاقش را دارد، برسد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مس کرمان به عنوان مهمان با علم و ادب تبریز برای جابجایی محل بازی به توافق رسیده است، عنوان کرد: توافقی نداشتیم. مشکلمان ورزشگاه شهرداری تبریز بود و این فقط صحبت ما نیست. صحبت همه تیم‌هایی است که در این هفته‌ها به آنجا رفتند و بازی کردند. نور این ورزشگاه به هیچ وجه برای یک مسابقه حساس کافی نیست. اگر تیم‌های دیگر تا به حال حرفی نزده‌اند، چون بازی آنها حساس نبوده است.

محمودی‌نیا ادامه داد: چطور در بازی‌های قبلی زمان مسابقه را جلو می‌انداختند تا بیشتر از نور طبیعی استفاده کنند؟ خود فدراسیون به این مساله ورود و آن را تأیید کرد که ورزشگاه تغییر کند. خود مدیرعامل علم و ادب گفت ما در این ورزشگاه نور کافی نداریم و نباید یک بازی حساس در اینجا برگزار شود. آیا فدراسیون تشکیلات کوچکی است که روز سه شنبه موافقت می‌کند، به ما نامه می‌دهد، روز چهارشنبه خبر جابجایی محل مسابقه را روی سایت خودش اعلام می‌کند اما پنجشنبه تماس می‌گیرند و می‌گویند بازی به همان ورزشگاه شهرداری تبریز برگشته است؟

وی افزود: خودتان می‌دانستید این ورزشگاه مشکل دارد و ظرفیت برگزاری این بازی را ندارد. اگر قبلا صحبتی در موردش نمی‌کردید و بازی را زودتر برگزار می‌کردید تا زیر نور خورشید باشد، در این هفته نمی‌توانید این کار را انجام بدهید چون تمام دیدارها همزمان از ساعت 20 آغاز می‌شود. مسئولان فدراسیون پیگیری کردند و اجازه جابجایی ورزشگاه را دادند اما دو روز قبل از مسابقه اعلام می‌کنند که مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و هیات فوتبال این استان قول داده‌اند مشکل نور ورزشگاه شهرداری تبریز را حل کنند. اصلاً چه ربطی به مدیرکل ورزش و جوانان استان یا هیات فوتبال دارد؟ به نظر می‌رسد پشت قضیه باشگاه آلومینیوم اراک و افراد دیگر هستند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان عنوان کرد: فدراسیون در این موضوع جانبداری کرد. چه ورودی می‌توانستیم به فوتبال تبریز داشته باشیم؟ همه پیگیری‌های ما از طریق سازمان لیگ و فدراسیون بود و از آن‌ها خواستیم بروند و بررسی کنند. گردنمان هم مقابل قانون از مو باریک‌تر است. مدیرعامل باشگاه علم و ادب نامه زده بود که این ورزشگاه نور کافی ندارد. چگونه ظرف 24 ساعت تصمیم آن‌ها عوض می‌شود؟ مدیرعامل علم و ادب گفت به من زنگ زدند و فشار آوردند که حرفت را پس بگیر. این عدالت نیست. اگر ورزشگاه شهرداری نور کافی داشت، مشکلی نداشتیم. مشخص است که فوتبال باید در زمینی استاندارد برگزار شود.

وی با اشاره به سختگیری‌هایی که در میزبانی مس کرمان از آلومینیوم اراک اعمال شده بود، گفت: در دیدار ما با آلومینیوم اراک سختگیری زیادی کردند و به مسائل زیادی ورود کردند. کل کرمان را بسیج کردیم تا یک بازی هفته سی و سوم برگزار شود. مشکلی هم نداشتیم. دستورات سازمان لیگ بود و ما هم تمکین کردیم. با این که نتیجه را هم واگذار کردیم اما اعتراضی نداشتیم و به همه حتی به بهاروند و محمودزاده هم خدا قوت گفتیم و با این که بسیار به ما سخت گرفتند، از آن‌ها تشکر کردیم.

محمودی‌نیا افزود: اما چرا در هفته سی و چهارم هیچ سختگیری وجود ندارد؟ ما به دنبال ورزشگاه استاندارد هستیم. اگر قرار است فوتبال عدالت‌ محور باشد، این اتفاقات خوب نیست. متأسفانه کارهایی کردند که عواقب بدی دارد. با کمیته اخلاق صحبت کردم و به آن‌ها نامه زدم. احساس کردم مسائل غیرمتعارف و شائبه برانگیزی در میان است. به دنبال عدالت و راه درست هستیم و این حق باشگاه مس کرمان است.

وی تصریح کرد: به دنبال ورزشگاه گرفتن نیستیم. خود هیات فوتبال آذربایجان شرقی به ماشین سازی نامه زده که ورزشگاه بنیان دیزل را برای این بازی در اختیار ما قرار بدهند. مگر ما در هیات فوتبال آنجا نفوذ داریم؟ با بهاروند و محمودزاده هم مکاتبه کردیم که ورزشگاه شهرداری نور کافی ندارد. دلیلش هم این است که شما یک تا یک ساعت و نیم مسابقات را در این ورزشگاه زودتر برگزار کردید، ولی در این هفته نمی‌توانید این کار را انجام بدهید.

مدیرعامل مس کرمان ادامه داد: خودشان قبول کردند. اگر مشکلی داشت، قبول نمی‌کردند. به این ترتیب ما هم تا این حد ناراحت نمی‌شدیم اما وقتی تا بعدازظهر چهارشنبه جابجایی ورزشگاه تایید شده، این کار چه معنی دارد؟ از چهارشنبه عصر پیامک‌های زیادی از جاهای مختلف برای من آمد. گفتند مشکل آنجا را حل می‌کنیم و قرار است ورزشگاه به همان محل قبلی برگردد. ما گفتیم مگر می‌شود فدراسیون از تصمیمی که گرفته برگردد؟ صبح پنجشنبه به ما نامه زدند که قرار است بازی به محل قبلی برگردد. من تمام پیامک‌ها را برای کمیته اخلاق، فدراسیون و سازمان لیگ فرستادم.

وی در مورد این که آیا قرار است مشکل نور ورزشگاه شهرداری حل شود، گفت: فعلا قول داده‌اند که در آنجا لامپ اضافه کنند. گفته‌اند تا شنبه این مشکل را رفع می‌کنیم اما هنوز که خبری نیست. واقعا برای این فوتبال متاسفم. ما درخواست کردیم که شرایط استانداردی برقرار باشد و چیز اضافه‌ای نخواستیم ولی متأسفانه عواملی ورود کردند و همه کسانی که وجدانشان را زیر پا گذاشتند در روزهای آینده باید پاسخگو باشند.

مدیرعامل مس کرمان افزود: باشگاه به هیچ وجه کوتاه نمی‌آید. من تمام صوت‌ها و پیام‌ها را دارم. تیم‌های بی‌طرفی که در ورزشگاه شهرداری بازی کردند بدون این که در این ماجرا نقشی داشته باشند، از این اتفاق ابراز تاسف کردند. خیلی از مربیان و بازیکنان به من گفتند اصلا آنجا چیزی نمی‌بینید که بخواهید بازی کنید‍. شاید این دیدار برای علم و ادب اهمیتی نداشته باشد اما برای ما مهم است و یک بازی سرنوشت ساز در لیگ دسته اول است. مردم دانا هستند و این روسیاهی برای کسانی می‌ماند که متولی فوتبال هستند

محمودی‌نیا در مورد شرایط تیم مس کرمان در آستانه بازی با علم و ادب گفت: جدول به گونه‌ای است که اگر آلومینیوم اراک ببازد یا مساوی کند، ما با یک برد به رده دوم می‌رویم، اما اگر تیم اراک با هر نتیجه‌ای ببرد، ما باید 3 گل بیشتر از گل‌های زده آن‌ها بزنیم. بچه‌های ما سخت تمرین می‌کنند و انگیزه بالایی دارند. سعی کردیم تیم از حواشی اخیر دور باشد. همه سخت‌کوشانه کار می‌کنند تا ان‌شااالله یک نتیجه پر گل را رقم بزنند. این بازی بسیار حساس است و خودمان را برای آن آماده‌ کرده‌ایم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول