اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ماسکرانو: بایرن مونیخ بر بارسلونا برتری ندارد

مدافع سابق بارسلونا درباره بازی بایرن مونیخ، گفت: بایرن تیم خوبی دارد و بازیکنانش از لحاظ بدنی توانمند هستند.

ماسکرانو: بایرن مونیخ بر بارسلونا برتری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال بارسلونا امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ می رود.

در همین راستا خاویر ماسکرانو، ستاره سابق بارسلونا پیش از این دیدار با نشریه «آس» اسپانیا، گفت: بایرن تیم خوبی دارد و بازیکنانش از لحاظ بدنی توانمند هستند. می تواند در این بازی هر اتفاقی بیفتد ولی من مطمئنم بارسلونا برای این بازی آماده است. بایرن اکنون به بارسلونا برتری ندارد.

وی افزود: بارسلونا در این بازی باید توپ و میدان را در اختیار بگیرد چون نشان داد در صورت از دست دادن مالکیت توپ خط دفاعش ضربه پذیر است. مسی برای هر تیمی تعیین کننده است. او می داند فقط 2 بازی به فینال لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد و از اهمیت این بازی ها اطلاع دارد.

مدافع سابق بارسلونا ادامه داد: بارسلونا در این بازی داشتن بازیکنانی مثل مسی، بوسکتس و پیکه می تواند توپ و میدان را در اختیار بگیرد. درباره مارتینز باید بگویم او بازیکن خوبی است و در تیم ملی آرژانتین هماهنگی خوبی با مسی دارد اما نمی توانم بگویم جانشین خوبی برای سوارس در بارسلونا می شود.

ماسکرانو از سال 2010 تا 2018 برای بارسلونا بازی کرد. او در این مدت 8 ساله 203 برای آبی-اناری ها بازی کرد و یک گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول