اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

دانشگاه پیام‌نور فعالیت فرهنگی دانشجویان را در بستر مجازی برگزار می‌کند/ برنامه‌ریزی مراسم اربعین در فضای مجازی

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه در بستر فضای مجازی برگزار می شود،‌گفت: در نیم‌سال تحصیلی مهرماه مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و مراسم اربعین در قالب فضای مجازی برگزار خواهد شد.

دانشگاه پیام‌نور فعالیت فرهنگی دانشجویان را در بستر مجازی برگزار می‌کند/ برنامه‌ریزی مراسم اربعین در فضای مجازی

محمدهادی امین‌ناجی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام‌نور در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح چهلمین سالگرد دفاع مقدس را برگزار خواهیم کرد،‌گفت: در نیم‌سال تحصیلی جاری همه برنامه‌های این دانشگاه در سراسر کشور در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود این در حالی است که مهمترین برنامه فرهنگی این دانشگاه گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

*  تشکیل دبیرخانه شهدا و دفاع مقدس  با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح

وی افزود: این دانشگاه با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح اقدام به تشکیل دبیرخانه شهدا و دفاع مقدس کرده است که از هم اکنون این دبیرخانه فعال بوده و بخش‌های مختلفی را برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تدارک دیده است که می‌توان به یادمان و خاطرات شهدا، بازدید از مناطق جنگی و زنده نگه داشتن اسطوره مقاومت با محوریت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

* برنامه‌ریزی و آماده‌سازی نحوه برگزاری مراسم اربعین حسینی در دانشگاه پیام نور

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام‌نور تصریح کرد: یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور برنامه‌ریزی و آماده‌سازی نحوه برگزاری مراسم اربعین  حسینی است که سعی داریم این مراسم را با برنامه‌ریزی دقیق و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در فضای مجازی ویژه دانشجویان و همه آحاد مردم برگزار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول