اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

وکیل برانکو: فیفا فدراسیون و باشگاه پرسپولیس را تهدید کرد/قرمزها در آستانه محرومیت

وکیل برانکو ایوانکوویچ از مهلت 30 روزه فیفا به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش خبر داد.

وکیل برانکو: فیفا فدراسیون و باشگاه پرسپولیس را تهدید کرد/قرمزها در آستانه محرومیت

دارو بوسیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ و 2 دستیار وی در فیفا اظهار داشت: فیفا امروز تصیم جدید خود را به ما اعلام کرد و طبق آن باشگاه پرسپولیس فرصت دارد تا 30 روز دیگر کل مطالبات برانکو، زلاتکو و ایگور را که بیش از یک میلیون یورو است، پرداخت کند.

وی افزود: اگر این امر محقق نشود باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا به شکل خودکار دچار محرومیت نقل و انتقالات بین‌المللی و داخلی می‌شود و کمیته انضباطی فیفا این احکام را اعمال می‌کند. 

وکیل برانکو و دستیارانش ادامه داد: اگر فدراسیون فوتبال ایران این تصمیم را درباره محرومیت پرسپولیس از بازی‌های ملی نادیده بگیرد احتمال دارد از بازی‌های بین‌المللی نیز محروم شود. 

بوسیچ خاطرنشان کرد: همچنین کمیته انضباطی فیفا پرسپولیس را به دلیل بی‌احترامی به ضرب‌العجل تعیین شده موظف کرده (برای پرونده برانکو 50 هزار فرانک سوئیس)، (20 هزار فرانک برای دادرسی و 15 هزار برای جریمه زلاتکو)، و (برای پرونده ایگور هم 30 هزار فرانک سوئیس) در مجموع 115 هزار فرانک سوئیس پرداخت کند و برای پرداخت این جرایم هم فقط 30 روز مهلت دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول