اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فعالیت 504 سازمان مردم نهاد در کرمانشاه/ سمن‌ها یک فرصت کم‌نظیر برای توسعه هستند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با اشاره به فعالیت 504 سمن در سطح استان، گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی برای مدیران باید میزان ارتباط آن‌ها با سازمان مردم نهاد باشد.

فعالیت 504 سازمان مردم نهاد در کرمانشاه/ سمن‌ها یک فرصت کم‌نظیر برای توسعه هستند

فریبرز نجفی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تبریک روز ملی سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت‌های اجتماعی، اظهار داشت: به واسطه شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌هایی که پیش آمده در راستای تشکیل همایش‌های مردمی و تجمعات، متاسفانه امسال امکان برگزاری همایش‌های سازمان‌های مردم نهاد استان فراهم نشد.

وی ادامه داد: به واسطه اینکه باید حتما به میان این سازمان‌ها می‌رفتیم و از زحمات یک‌ساله آن‌ها تشکر می‌کردیم به نمایندگی از آن‌ها امروز در بین سازمان مردم نهاد شهرستان جوانرود حاضر شدیم و در نشستی صمیمی در فرمانداری پای درد و دل های آن‌ها نشستیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی برای مدیران باید میزان ارتباط آن‌ها با سازمان مردم نهاد و میزان استفاده آن‌ها از مشورت‌هایی که از جانب این تشکل‌ها به آن‌ها می‌رسد، باشد که چقدر از تصمیم‌گیری‌های این تشکل‌ها استفاده می‌کنند؟.

وی اضافه کرد: اگر مدیران بتوانند در تصمیمات خود از این فعالان اجتماعی به خوبی بهره بگیرند، مطمئنا منقولانهترین تصمیمات را خواهند گرفت و موفق‌تر می‌شوند، چرا که پایگاه اجتماعی این سازمان‌ها در بین مردم است و به موفقیت دولت کمک بیشتری می‌کند.

نجفی‌مهر یادآور شد: گفته می‌شود سازمان مردم نهاد نباید فعالیت سیاسی داشته باشند، ولی به نظر بنده فعالیت آن‌ها تبعات سیاسی دارد چون این‌ها به واسطه همان تقاضاهای اجتماعی به مدیران، آن‌ها را مکلف به پاسخگویی می‌کنند و همین به معنای مجبور کردن نظام سیاسی به پاسخگویی است.

وی از برپایی یک نمایشگاه در سالن شهدای استانداری خبر داد و گفت: براساس مصوبات ستاد کرونا برگزاری نمایشگاه عمومی مردم ممنوعیت دارد، ولی با توجه به اینکه به واسطه محدودیت‌ها همایشی برگزار نشده از این رو، دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد را در سیل، زلزله، کرونا و.. در قالب نمایشگاهی به نمایش گذاشته شده است.

نجفی‌مهر با اشاره به فعالیت 504 سمن در سطح استان، گفت: سمن‌ها یک فرصت کم‌نظیر برای توسعه هستند، حضور میان مردم و افزایش سرمایه‌های اجتماعی باعث موفقیت بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول