اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

شعبانی‌بهار: انتظار بی‌جایی از وزارت ورزش نداریم/پرداختی‌های وزارت در حد حقوق است

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: وزارت ورزش پرداختی‌هایی به ما داشته اما مبلغ آن در حد حقوق پرسنل بوده است.

شعبانی‌بهار: انتظار بی‌جایی از وزارت ورزش نداریم/پرداختی‌های وزارت در حد حقوق است

غلامرضا شعبانی بهار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اعلام برنامه‌های سال ۲۰۲۱ در تقویم فدراسیون جهانی اظهارداشت: در حال حاضر نمی‌توانیم اردوها را برگزار کنیم. فدراسیون جهانی برنامه‌های خود را اعلام کرده اما برگزاری آن قطعی نیست. باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. اگر بهبودی حاصل شود و ما بتوانیم از نظر اسکان و تغذیه همه چیز را تأمین کنیم در این صورت می‌توانیم اردوها را تشکیل دهیم.

وی افزود: ما منتظر اجازه ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا ببینیم می‌توانیم اردوها را آغاز کنیم یا خیر؟ 6-7 ماه دیگر مسابقات شروع می‌شود و ما نیاز به اردو داریم اما برای ما سلامتی بچه ها نسبت به حضور در المپیک اولویت دارد. فلسفه وجودی ورزش سلامتی جامعه است اگر این ورزش به یک نفر آسیب بزند در این صورت با رسالت ورزش منافات دارد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به اینکه ورزشکاران می توانند در سایت تمرین داشته باشند خاطرنشان کرد: سایت فدراسیون باز است و ورزشکاران ملی می توانند تمرین کند اما مشکل اسکان داریم و نمی‌توانیم اردو داشته باشیم. البته برای تمرین مشکلی نداریم این در صورتی است که ورزشکاران در تهران و اطراف تهران باشند. مثلا ورزشکاری که در اصفهان، شیراز یا تبریز زندگی می کند نمی تواند به سایت بیاید و دوباره برگردد.

شعبانی‌بهار در پاسخ به این سوال که آیا قطعاً خوابگاه شما در هفته دولت افتتاح می شود تصریح کرد: تلاش ما این است که این اتفاق بیفتد در غیر این صورت شهریورماه این کار را انجام می دهیم. سرعت رشدمان بسیار خوب بوده است.

وی درباره پرداختی های وزارت ورزش خاطرنشان کرد: پرداختی ها در حد حقوق است. ما هرچه پول داشتیم صرف بدهی ها شده است. اگر به وزارت ورزش پول و بودجه دادند آنها باید این پول را طبق استانداردهایی که دارند تقسیم کنند در غیر این صورت ما هم شرایط را قبول داریم و تابع منافع کشور هستیم. انتظار بی جایی نداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول