اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شمسایی: زمان مناسبی را برای آغاز لیگ برتر فوتسال انتخاب نکرده‌اند/ هدفم جوانگرایی است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: زمان برگزاری لیگ برتر از10 مهرماه مناسب نیست و تیم ها آمادگی لازم برای حضور در لیگ را ندارند.

شمسایی: زمان مناسبی را برای آغاز لیگ برتر فوتسال انتخاب نکرده‌اند/ هدفم جوانگرایی است

وحید شمسایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس،در مورد شروع لیگ برتر فوتسال از مهرماه اظهار داشت: با احترام به تصمیمات سازمان لیگ اما زمان برگزاری لیگ برتر از  10 مهرماه می‌تواند برای اکثرا باشگاه‌‌‌‌ها مشکل آفرین باشد در این مدت کم ما زمان مناسب برای آمادگی در لیگ را نداریم.

وی افزود: با توجه به تعویق جام باشگاه‌ها و اینکه هنوز مشخص نیست جام ملت‌‌های آسیا برگزار می‌‌شود یا خیر؟ سازمان لیگ باید حداقل شروع لیگ برتر را اواخر مهر اعلام می‌کرد. این موضوع می‌تواند آسیب‌های فراوانی به فوتسال بزند. از طرفی اینکه اکثرا باشگاه‌ها با زمان برگزاری لیگ  از 10 مهر موافق نبودند. این موضوع را حتی می‌توان از سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی که خود سال‌ها در لیگ برتر در تیم‌های مختلف حضور داشته سوال کرد که آیا می‌‌توان یک تیم را کمتر از یک‌ماه آماده و راهی لیگ برتر کرد؟ با این شرایط تیم‌ها زمان مناسب برای آمادگی، بدن سازی و..ندارند. امیدوارم باشگاه‌ها با سازمان لیگ به یک تامل برسند و زمان شروع لیگ را به زمان دیگری موکول کنند.

سرمربی گیتی پسند همچنین در مورد جوانگرایی در این تیم گفت: از روز اول هدفم در باشگاه گیتی پسند میدان دادن به جوانان بوده و در کل فلسفه ، دیدگاه من و باشگاه استفاده از بازیکنان بومی جوان است.

وی افزود: حسین حسینی دروازبان اصفهانی تیم که به دلیل مصدومیت  برای حضور در لیگ عذرخواهی کرده بود تصمیم گرفتیم به دلیل تجربیات بالایی که این دروازبان داشته از او به عنوان کادر فنی استفاده کنیم. همچنین در این هفته قرار است چند بازیکن جوان دیگر نظیر شفیعی، عابدی و رضاپور قرارداد خود را با باشگاه منعقد کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول