اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

برآورده شدن آرزوی 152 کودک بی سرپرست توسط خیرین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: آروزهای کودکان بی سرپرست توسط کارشناسان حوزه اکرام به صورت دست نوشته و مجازی به دست خیرین رسید و در این میان خواسته 152 کودک اجابت شده است.

برآورده شدن آرزوی 152 کودک بی سرپرست توسط خیرین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به نحوه برآورده شدن این آرزوها در شرایط خاص شیوع بیماری کرونا، گفت: آرزوهای فرزندان ایتام و محسنین توسط کارشناسان حوزه اکرام به‌صورت دست‌نوشته و مجازی دریافت و از طریق برقراری ارتباط در شبکه‌های اجتماعی در اختیار حامیان قرار گرفت.

محمدی فرد با اشاره به حمایت مطلوب خیّران از ایتام و فرزندان محسنین در البرز، یادآور شد: دوچرخه، تبلت، لباس، انواع اسباب‌بازی و عروسک ازجمله آرزوهای فرزندان ایتام و محسنین بود که در این ایّام موفور السرور توسط حامیان نیک‌اندیش با رقمی به ارزش ۱۵۵ میلیون  تومان برآورده شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیّت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیّران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول