اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

لیست محدود خرید تابستانی رئال مشخص شد

باشگاه رئال مادرید در تابستان بازیکنان جدید زیادی را به خدمت نمی گیرد.

لیست محدود خرید تابستانی رئال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد باشگاه های اروپا به دلیل شیوع کرونا ضرر مالی زیادی دیدند و این بحران مالی باعث شده تا تیم ها نتوانند در نقل و انتقالات تابستانی هزینه زیادی کنند.

رئال یکی از این تیم های متضرر است که مجبور به کاهش دستمزد بازیکنانش شد. علی رغم مشکلات مالی ولی رئال برای تقویت بنیه تیمش نیاز به خریدهایی در تابستان دارد.

به همین خاطر رئال گزینه های محدودی درنظر گرفته است. ادواردو کامینگا بازیکن رن اولین گزینه تابستانی زیدان است. باشگاه فرانسوی آماده فروش این بازیکن خود است.

دومین گزینه رئال برای تقویت خط میانی اش است. زیدان به جای مودریچ به دنبال جذب یک هافبک طراح و بازیساز است. ستاره کروات سال ها برای کهکشانی ها خوش درخشید و اکنون در آستانه جدایی قرار دارد.

رئال مادرید به نظر نمی رسد در تابستان بیشتر از 2 بازیکن به خدمت بگیرد چون وضعیت مالی خوبی ندارد. زیدان می خواهد در فصل آینده با بازیکنان فعلی اش دوباره قهرمان لالیگا شود و در لیگ قهرمانان اروپا نیز نتایج بهتری کسب کند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول