اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نشر «خبر خوب» تسهیل‌گر مسیر پیشرفت است

فرماندار قشم گفت: تزریق روحیه امید و سرزندگی در جامعه با نشر اخبار خوب، تسهیل‌گر مسیر پیشرفت و آبادانی است.

نشر «خبر خوب» تسهیل‌گر مسیر پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری شامگاه امروز در آیین تجلیل از فعالان رسانه‌ای این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان سربازان جنگ نرم، پیش قراول عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی توانسته‌اند نقشی بی‌بدیل را در عرصه پیشرفت و توسعه قشم ایفا کنند.

وی افزود: بخش مهمی از آرامش حاکم بر شهرستان قشم ثمره فعالیت حرفه‌ای اصحاب‌ است که انعکاس توامان مشکلات و خدمات را پی گرفته‌اند.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: پاسخگویی به اصحاب رسانه را وظیفه خود می‌دانیم و پیگیری مسائل از سوی آنان تا حصول نتیجه برای مردم جزیره محسوس است.

نصری ادامه داد: شجاعت، تعهد، صداقت، صراحت، دقت، هوشیاری، تیزبینی و امانت‌داری از مهمترین خصیصه‌های خبرنگاران است و باید از آن در عمل به رسالت‌ها بهره‌ گرفت.

وی با بیان اینکه با ملاک قرار دادن رضایتمندی مردم، رضای خالق نیز جلب خواهد شد، اضافه کرد: تزریق روحیه امید و سرزندگی در جامعه با نشر اخبار خوب، تسهیل‌گر مسیر پیشرفت و آبادانی خواهد بود.

دعوت از اصحاب رسانه در نشست‌ها باید تقویت شود

عادل عتیقی‌نژاد عضو انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان نیز به عنوان یکی از نمایندگان اصحاب رسانه قشم، اظهار داشت: طی ۲ سال اخیر بیشترین عضو پذیرفته در این انجمن متعلق به جزیره قشم است.

وی افزود: به لحاظ کیفی نیز می‌توان جزیره قشم را صدرنشین شهرستان‌های استان هرمزگان دانست.

نصیر عالیخانی نیز به عنوان یکی دیگر از نمایندگان اصحاب رسانه این شهرستان تصریح کرد: دعوت نشدن اصحاب رسانه در جلسات مختلف از عمده انتقاداتی است که گلایه‌مندی این قشر را به همراه داشته است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول