اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

اختصاصی فارس| جزئیاتی از تغییر طرح فروش نفتی دولت توسط مجلس به نفع مردم

پیگیری‌ها نشان می‌دهد طرح دولت که شبیه اوراق قرضه بود با مخالفت کارشناسی مجلس شورای اسلامی اصلاح شد و تبدیل به فروش نقدی نفت شده است.

اختصاصی فارس| جزئیاتی از تغییر طرح فروش نفتی دولت توسط مجلس به نفع مردم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پیگیری‌ها نشان می‌دهد طرح دولت که شبیه اوراق قرضه بود با مخالفت کارشناسی مجلس شورای اسلامی اصلاح شد و تبدیل به فروش نقدی نفت شده است.

 مقابله با تحریم نفتی، مدیریت انتظارات، تامین منابع مالی دولت و هدایت نقدینگی از اهداف این طرح خواهد بود. با این نگاه اصلاحاتی توسط مجلس شورای اسلامی بر روی طرح دولت اعمال شد تا به این اهداف نزدیک شود.

 این طرح موجب رونق بازار بورس انرژی خواهد شد؛ زیرا با اصلاحاتی که  از سوی مجلس شورای اسلامی صورت گرفته این طرح تبدیل به فروش نقدی نفت و تعهد دولت بر تحویل نفت شد. 

پالایشگاه های داخلی متعهد شدند نفت مردم را بخرند. بدین شکل که بعد از خرید و فروش این نفت توسط مردم تحویل پالایشگاهها میشود که این موضوع برای پالایشگاه کوچک از اهمیت زیادی برای رونق آن ها برخوردار است. مقرر شد جزییات این طرح در مجلس شورای اسلامی نهایی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول