اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برگزاری جشنواره‌های استارتآپی ویژه گردشگری و صنایع‌دستی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجانشرقی، استفاده از ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای توسعه گردشگری و صنایع‌دستی را از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد.

برگزاری جشنواره‌های استارتآپی ویژه گردشگری و صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه‌زاده با غریب خواجه مدیرعامل سازمان ویژه علم و فناوری ربع رشیدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی، در این دیدار توسعه دیجیتال مارکتینگ در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی را از مهم‌ترین برنامه‌های سال‌جاری این اداره‌کل عنوان و اظهار کرد:  اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی در راستای توسعه گردشگری و صنایع‌دستی طی سال‌جاری اقدام به تهیه ویدئو کلیپ‌های متعدد از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان همچنین راه‌اندازی بازار مجازی صنایع‌دستی با محوریت معرفی، آموزشی و عرضه مستقیم آثار هنری با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان استان کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی، تعریف و برگزاری جشنواره‌های استارت‌آپی ویژه گردشگری و صنایع‌دستی را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل طی سال‌جاری عنوان و یادآور شد:  آذربایجان‌شرقی دارای نیروهای جوان و خلاقی در حوزه استارت‌آپی است که همواره در این حوزه با نوآوری‌های ویژه و کارآمد رویدادهای مهمی را در تبریز رقم ‌زده‌اند، از این‌رو اداره‌کل نیز به عنوان متولی اصلی گردشگری و صنایع‌دستی همواره از فعالیت‌های این گروه خلاق حمایت کرده و در راستای توسعه گردشگری استان از این ظرفیت بهره خواهد برد.

او در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های حوزه گردشگری و صنایع‌دستی سال‌جاری استان با اعتبار لازم مصوب و در حال اجراست، تصریح کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی استان آماده تبیین برنامه‌های ویژه در راستای توسعه گردشگری دیجیتال همچنین توسعه بازار مجازی صنایع‌دستی دارد با همکاری سازمان ویژه علم و فناوری ربع رشیدی است.

حمزه‌زاده در خاتمه با اشاره به اینکه حضور در نمایشگاه‌های علم و فناوری از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل در سال‌جاری است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این اداره‌کل دارای برنامه‌های ویژه‌ای در راستای گردشگری دیجیتال است، از این‌رو در صورت برگزاری نمایشگاه رینوتکس سازمان ویژه علم و فناوری ربع رشیدی به‌صورت جامع در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول