اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورموسوی: نمی‌توانیم مقابل ماشین سازی انتحاری بازی کنیم/از مربی حریف شناخت خوبی داریم

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: در بازی مقابل ماشین سازی به دنبال کسب 3 امتیاز بازی هستیم.

پورموسوی: نمی‌توانیم مقابل ماشین سازی انتحاری بازی کنیم/از مربی حریف شناخت خوبی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ماشین سازی گفت: فردا بازی ماشین سازی با پارس جنوبی از لحاظ جدولی حساس بوده و بازی رو در رو است و امیدواریم فردا شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم و حریف کادر مربیان خوبی بهره می برد و شناخت خوبی از آنها داریم.

وی گفت: واقعیتش این است ما ابتدا باید سعی کنیم گل نخوریم و با توجه به اینکه در 2 بازی اخیر شکست خوردیم سعی کردیم روی نقاط ضعف خود کار کنیم و ماشین سازی هم تیم خوب و قابل احترامی است و نمی‌توانیم  حریف را دستکم گرفته و از ابتدای بازی انتحاری بازی کنیم، اما سعی می کنیم در این بازی به 3 امتیاز بازی دست یابیم تا در 2 بازی آخر با آرامش به مصاف حریفان رویم.

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: خوشحالم که به تبریز آمدم و مردم خوب و فوتبال‌دوستی دارد و برای بازی فردا هم بازیکن محروم ندارم و یکی دو بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به بازی برسند.

احد علوی مدیر رسانه‌‌ای پارس جنوبی هم در پایان این نشست خبری عنوان کرد: جا دارد یک درخواست یا انتقاد از سازمان لیگ داشته باشم. همانطور که رسانه‌های تصویری در کنفرانس‌های قبل یا بعد از بازی حضور دارند، من به عنوان یک خبرنگار رسانه‌های نوشتاری این توقع را دارم که نماینده رسانه‌های نوشتاری هم در کنفرانس‌ها حضور پیدا کنند و این کار ارج نهادن و احترام به خبرنگاران است.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول