اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خبرنگاران با الگوگیری از شهید آوینی به دل حادثه کرونا زدند

خبرنگاران مظلوم‌ترین قشری بودند که همزمان با کادر درمان و مدافعان سلامت از خودگذشتگی کردند تا روایت‌های درستی از زحمت‌های کادر درمان ارائه دهند و ما قدردان تلاش‌ها و زحمت‌های اصحاب رسانه هستیم.

خبرنگاران با الگوگیری از شهید آوینی به دل حادثه کرونا زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رامین نظامی‌خواه مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس و  تجلیل از خبرنگاران  آن به عنوان  یاوران مدافعان سلامت به نقش موثر اهالی رسانه در تحقق مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب برای ماندگار کردن جهاد عظیم و عمومی ملت ایران در مقابله با کرونا اشاره کرد و اظهار داشت:خبرنگاران با روایت‌های اثرگذار در قالب‌های مختلف و الگو گرفتن از نقش‌آفرینی شهید آوینی در ثبت و ضبط دفاع مقدس، به دل حادثه کرونا زده و روایت‌های درستی ارائه کردند.

وی افزود: تلاش اهالی رسانه را می‌توان به‌عنوان یاوران مدافعان سلامت و از جنس مجاهدت‌های خاموش ذکر کرد.

نظامی‌خواهی گفت: اصحاب رسانه طی این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا روایت‌های درستی از زحمت‌های کادر درمان ارائه دهند و ما قدردان تلاش‌ها و زحمت‌های اصحاب رسانه هستیم.

 وی با اشاره به تلاش‌های بی‌دریغ اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: خبرنگاران مظلوم‌ترین قشری بودند که همزمان با کادر درمان و مدافعان سلامت از خودگذشتگی کردند و حضور ما در دفاتر رسانه‌ای  قدردانی از زحمات آنان است و اینکه اعلام کنیم  تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های اصحاب رسانه دیده شده است.

مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به نقش خبرگزاری فارس در تحلیل و بررسی موضوعات مختلف در سطح کلان ملی و استانی، یادآور شد: خبرگزاری فارس، همیشه در اطلاع‌رسانی درست و صحیح اخبار نقش محوری و روند روبه رشدی دارد و در تمام رویدادها تلاش می‌کند نقش رسانه‌ای خود را به خوبی ایفا کند.

نظامی‌خواه با اشاره به اینکه طی این مدت خبرنگاران با الگوگیری از شهید آوینی جهادی کار کردند، ادامه داد: همچنان که شهید آوینی با روحیه جهادی و فداکارانه خود رویدادهای دفاع مقدس را ثبت و ضبط کرد، خبرنگاران نیز به خصوص خبرگزاری فارس در خط‌مقدم چه در سطح کشور و چه در استان با الگوگیری از  شهید آوینی به دل حادثه کرونا زده و روایت‌های درست و صحیحی ارائه کردند و اثرگذاری و موفقیت نسبی در مهار ویروس کرونا را مدیون زحمت‌های اصحاب رسانه هستیم که به موقع در اطلاع‌رسانی اخبار نهایت دقت و هوشمندی را داشتند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری حضرت امام حسین (ع) و راهکارهای چگونگی برگزاری عزاداری‌ها، متذکر شد: بدون شک، نمی‌توان در ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع)  نیز از نقش رسانه‌ها غافل شد. رسانه‌ها در این ایام باید شیوه‌های صحیح عزاداری را تبیین کرده و با الگوسازی‌های مناسب مردم را در جهت شیوه مناسب عزاداری راهنمایی و کمک کنند.

وی ادامه داد: قطعا نمی‌توان برای عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) نگاه سلبی داشت بلکه باید با معرفی الگوهای مناسب شیوه‌های صحیح عزاداری همچنین طرق رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را معرفی کرد. 

در این بازدید لوح تقدیری از سوی بسیج رسانه به کتایون حمیدی و معصومه درخشان دو خبرنگار فارس در راستای پوشش مناسب اخبار مربوط به کرونا و مدافعان سلامت اهدا شد.

انتهای پیام/60020/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول