اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کمک مؤمنانه|توزیع بسته‌های معیشتی، گوشت و غذای گرم در زاهدان

به همت گروه های جهادی توشه اخرت پایگاه مقاومت بسیج شهید بستانی از حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان بسته های معیشتی، گوشت گرم و غذای گرم و شربت و شیرینی در روز عید سعید غدیر در میان نیازمندان توزیع شد.

کمک مؤمنانه|توزیع بسته‌های معیشتی، گوشت و غذای گرم در زاهدان

احمد شاهرودی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: همزمان با روز عید سعید غدیر خم و در راستای کمک به مستمندان و خانواده آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در زاهدان، گروه جهادی توشه اخرت پایگاه مقاومت بسیج شهید بستانی از حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان، به توزیع بسته های معیشتی، گوشت گرم و غذای گرم و شربت و شیرینی در سطح شهر و بین خانواده های حاشیه شهر زاهدان اقدام کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان، گفت: کمک مومنانه توزیع شده به ارزش ریالی بیش از 100 میلیون ریال است که شامل، تهیه و توزیع 80 بسته معیشتی و حمایتی، ذبح دو راس گوسفند و توزیع گوشت قرمز گرم در قالب۸۰ بسته به همراه، طبخ و توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم و تهیه و توزیع شیرینی و شربت جهت  هزار نفر است.

 وی بیان کرد: این کمک ها در سطح شهر زاهدان و توزیع بسته ها بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا تقسیم شده است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول