اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تراکتور در بندر به دنبال صید 3 امتیاز

تیم تراکتور به دنبال کسب 3 امتیاز طلایی در بوشهر است.

تراکتور در بندر به دنبال صید 3 امتیاز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در بوشهر به مصاف تیم شاهین این شهر می‌رود.

سرخپوشان تبریزی که به دنبال کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا هستند در آخرین بازی خود در تبریز برابر پیکان با تساوی بدون گل متوقف و 2 امتیاز حساس را از دست دادند.

با توجه به شکست سپاهان و تساوی شهرخودرو با استقلال تهران، تیم تراکتور با برتری برابر شاهین بوشهر می‌تواند به کسب سهمیه آسیایی نزدیک‌تر شود، هر چند تیم‌های دوم و سوم لیگ برتر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند یافت و تراکتور برای رسیدن به مرحله گروهی این مسابقات باید در جام حذفی کشور به عنوان قهرمانی دست یابد.

تراکتور با کسب 46 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و پیروزی در این بازی می‌تواند سرخپوشان را همچنان در کورس کسب نایب قهرمانی لیگ نگه دارد.

بازی رفت تیم‌های تراکتور با شاهین بوشهر در تبریز با تساوی بدون گل به اتمام رسید. در آن روزها تراکتور بعد از 3 باخت متوالی برابر نفت آبادان، استقلال تهران و سپاهان اصفهان، نیاز مبرم به 3 امتیاز بازی برابر شاهین داشت که در نهایت بازی گلی در بر نداشت. بعد از این بازی مصطفی دنیزلی از هدایت تیم تراکتور استعفا داد.

بازی تیم‌های تراکتور تبریز با شاهین بوشهر روز دوشنبه 20 مرداد در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

تراکتور بعد از این بازی، در تبریز میزبان ماشین‌سازی بوده و در اهواز به مصاف فولاد خوزستان می‌رود تا پرونده بازی‌های این تیم در لیگ نوزدهم بسته شود.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول