اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شکست ملوان از شاگردان نظرمحمدی در بندرانزلی

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دریک بازی حساس و پرحاشیه در دقایق پایانی بازی از حریف خود رایکای بابل شکست خورد و شانس خود برای بقا در لیگ یک را کمتر از پیش کرد.

شکست ملوان از شاگردان نظرمحمدی در بندرانزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته سی و سوم این رقابت‌ها تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت ۲۰ شامگاه شنبه در ورزشگاه تختی این شهر ساحلی میزبان تیم رایکا بابل بود.

اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار از مبین عشایر، حافظ یعقوبی، مهیار زحمتکش، محمدرضا محمدی، پرهام صیاد، میثم شاه مکوندزاده، سیامک کوروشی، مجتبی رمضانی، رضا درویشی، خشایار زبرجد و محمدعلی اکبرخواه را در مقابل تیم حریف به میدان مسابقه فرستاد.

علی نظرمحمدی سرمربی رشتی تیم رایکای بابل سعید ابراهیمی پور، محسن آقایی، صائب محبی، میلاد باقری، جواد شفیعی، مریم احمدی، امین باستانی، امید سلطانی، سینا قنبرپور، محمدجواد محمدی و مهرداد حیدری را به مصاف در مقابل ملوانان فرستاد.

پیام حیدری قضاوت این دیدار حساس را بر عهده داشت و مهدی الوندی، محمدشاکر و ناصر جنگی وی را در امر قضاوت یاری می‌کردند.

بازی  در زمین چمن استادیوم تختی انزلی  در ساعت ۲۰ آغاز شد و دو تیم از ابتدای بازی درصدد محک زدن یکدیگر برآمدند تا بتوانند با استفاده از راه‌های نفوذ به دروازه حریف به گل برتری دست یابند.

ملوانان با استفاده از جناحین و ارسال توپ به روی دروازه تیم رایکا موقعیت‌های زیادی را از دست داد و تیم رایکای بابل هم که سعی داشت از ضد حمله‌ها به گل برتری دست یابد نتوانست به هدف خود دست یابد.

دو تیم در نیمه اول بازی با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم بازی ملوانان سعی در باز کردن دروازه حریف وبرتری در این میدان بودند که گل دقیقه ۹۰ بازیکن تیم رایکای بابل آب سردی بر پیکر تیم ملوان بود اما ملوانان دست از تلاش نکشیدند و ضربه از راه دور بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از اصابت به تیرک افقی دروازه روی خط دروازه فرود آمد که مشکوک به گل بود اما داور میدان گل را نپذیرفت تا بازی با همان نتیجه یک‌بر صفر به نفع تیم حریف پایان یابد.

اما این پایان دیدار نبود و بازی که از ابتدا توسط داود رفعتی مسئول برگزاری این مسابقه با سخت‌گیری‌های بی‌مورد برای کنترل وضعیت ورزشگاه به حاشیه کشیده شده بود، قبول نکردن گل ملوانان باعث شد پس از سوت داور همگی به زمین مسابقه ریختند و نسبت به این تصمیم داور شدیداً معترض بودند که با دخالت نیروی انتظامی غائله پایان یافت.

ملوانان با این نتیجه و با کسب ۳۴ امتیاز از ۳۳ بازی انجام‌شده در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت و تیم رایکای بابل با کسب سه امتیاز خارج از خانه  با ۳۴ امتیاز از ۳۳ بازی و با تفاضل گل منفی ۵، یک پله بالاتر از ملوان قرار گرفت و تیم سپیدرود رشت رقیب دیگر ملوانان در انتهای جدول نیز نتیجه بازی خود را واگذار کرد تا خود را بار دیگر در دسته دوم فوتبال ایران ببیند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۲۶ مردادماه در شیراز میهمان تیم قشقایی است و تیم فوتبال رایکای بابل نیز در همین روز و ساعت و به‌صورت هم‌زمان میزبان تیم آرمان گهر خواهد بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول